وی افزود : در سال‌جاری مجموعا 37 دستگاه وسایل نقلیه موتوری و خودوریی مجرم توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینک هدایت شده‌اند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان رودان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی و شناسایی و کشف جرایم ، از عموم مردم این شهرستان خواست در صورت مشاهده و بر خورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر و دیگر اقلام قاچاق و موارد ممنوعه، مراتب را از طریق تلفن 110 مرکز فوریت‌های پلیسی به خادمان خود در نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی جرم و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام شود.

شهریاری گفت : ماموران انتظامی شهرستان با هدف بالا بردن سطح احساس امنیت و آرامش در جامعه و به منظور پیشگیری و کاهش وقوع سرقت طرح‌های انتظامی پیشگیری از سرقت را از ابتدای سال‌جاری به صورت مستمر در سطح حوزه استحفاظی و مناطق مختلف شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان رودان موفق شدند طی عملیات‌های مشترگ یگانی در سال‌جاری تاکنون تعداد 177 نفر سارق منزل ، مغازه، سارق داخل خودرو، سارق موتور سیکلت و سارق احشام و اماکن خصوصی را شناسایی و دستگیر کنند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان رودان، میانگین سن سارقان را 24 تا 63 سال عنوان کرده و اظهار داشت: سرقت‌های انجام شده توسط سارقین به طرز ماهرانه‌ای صورت گرفته که با اقدامات غافلگیرانه پلیس و در اجرای طرح‌های مختلف و همکاری بسیج – شورای معتمد پلیس و همکاری خوب شهروندان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 شناسایی و دستگیر شده‌اند.

شهریاری با تاکید بر استمرار اجرای طرح پیشگیرانه انتظامی در مناطق مختلف شهرستان، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اجرای این طرح‌ها ضمن بالا بردن احساس امنیت در جامعه، زمینه سرقت را از سارقان سلب و محیط را برای آنان نا امن کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟