به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری 128 تهران نو در تشریح این خبر گفت: از مدتی پیش گزارشات واصله به این کلانتری در زمینه سرقت های سریالی کیف قاپی و گوشی قاپی، نشان از شدت گرفتن آن در این محدوده را داشت که متعاقبا با فعال شدن نیروهای گشتی به صورت شبانه روزی در نقاط آلوده، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران عملیات این کلانتری قرار گرفت. 
وی ادامه داد: عصر گذشته ماموران حین گشت زنی های خود صدای جیغ زنی را شنیدند که احتمال می رفت مورد سرقت قرار گرفته باشد و با حضور سریع در محل و همچنین تایید موضوع توسط مالباخته، سریعا دستگیری دو گوشی قاپ حرفه ای کلید خورد و طی یک تعقیب و گریز پلیسی هر دو متهم توسط ماموران دستگیر شدند. 
وی افزود: پس از دلالت متهمان به کلانتری، تحقیقات از آنها آغاز شد و یکی از آنها مدعی شد نانوا می باشد و برای رسیدن هرچه سریعتر به پول و ثروت، با همکاری دوست 20 ساله خود که او نیز پیک موتوری بود، سرقت های شان را در محدوده شرق تهران کلید زده اند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه شکات به کلانتری فراخوان شدند و 10 نفر از شهروندان در همان لحظه ورود به کلانتری هر دو متهم را شناسایی کردند که با توجه به این موضوع، با هماهنگی های قضائی حکم ورود به منزل هر دو متهم صادر شد و در تجسس های پلیسی از مخفیگاه متهمان، شش عدد گوشی مسروقه کشف و ضبط شد. 
بنابراین گزارش، با تشکیل پرونده ای هر دو متهم به مقام محترم قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 480013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟