عکس 16+ / دعوای زن و شوهری دیروز اصفهان و شیراز را به هم ریخت !

در شیراز اما حادثه تراژیک تر بود و مردی بعد ازشلیک به سر همسرش در خیابان خودش را هم کشت!

علی اصفهانی دادستان اصفهان در خصوص حادثه صبح دیروز (شنبه) در خیابان نیکبخت در برابر دادگستری استان اصفهان، اظهار کرد: صبح روزشنبه خانم و آقایی که از قبل بر سر موضوعی اختلاف داشتند برای بررسی پرونده در دادگستری حاضر می‌شوند، اما پس از خروج از دادگاه آقا با شکستن شیشه خودروی خانم، اقدام به سرقت آن می‌کند.

وی افزود: پس از سرقت خودرو و هنگام فرار این فرد در خیابان به چند نفر برخورد می‌کند و مأموران برای متوقف کردن آن مجبور به شلیک هوایی می‌شوند. همچنین متهم در هنگام فرار با خودرو با چند نفر در خیابان نیکبخت برخورد می کند و منجر به آسیب دیدن آن ها می‌شود. دادستان اصفهان با بیان این که مأموران نیز برای ایست دادن به این فرد چند تیر هوایی شلیک کردند، تصریح کرد: دستور قاضی برای دستگیری این متهم صادر شده و نیروی انتظامی نیز برای دستگیری متهم در حال انجام پیگیری‌های لازم است.

وی خاطرنشان کرد: این فرد پس از متواری شدن نیز خودروی سرقتی را در برابر منزل دایی همسرش آتش می‌زند.

روز گذشته همچنین فردی به دلیل اختلاف با همسرش در یکی از خیابان های شیراز، وی را کشت و سپس به زندگی خود نیز پایان داد. به گزارش رکنا ، سرهنگ "کاووس محمدی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل، بلافاصله ماموران کلانتری "31 جنت" شهرستان شیراز برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی شواهد اولیه دریافتند که فرد موصوف به دلیل اختلاف با همسرش او را با یک قبضه سلاح گرم به قتل رسانده و سپس با شلیک یک تیر به سر خود، به زندگی اش پایان داده است. معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان این که اجساد متوفیان برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، به شهروندان توصیه کرد در هنگام عصبانیت خشم خود را کنترل و هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی را با مراجعه به مشاوران درمان کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟