نجفی قصاص نمی شود! / غیر عمد بودن قتل میترا استاد توسط نجفی! + جزییات

 

میترا استاد

روزگذشته اولین جلسه بازپرسی محمد علی نجفی به اتهام قتل همسر دوم خود میترا استاد در دادسرای امور جنایی تهران به ریاست محمد شهریاری سرپرست دادسرا برگزار شد.

در این جلسه نجفی ضمن اعتراف به قتل میترا استاد در خصوص چگونه کشته شدن همسر دومش مدعی شد: نمی خواستم میترا استاد را بکشم. اتفاقی شد. هیچ وقت کلتم دم دست نبود ولی چون تازه به آن خانه اسباب کشی دم دست قرار گرفته بود . درگیری آن روز از شب گذشته اش شروع شده بود. وقتی صبح وارد خانه شدم بحث ادامه یافت و در نهایت میترا استاد به سمت حمام رفت . خیلی ازدست حرف ها و رفتارش عصبی شده بودم . می خواستم او را بترسانم تا دیگر موردی که بر سر آن بحث داشتیم را ادامه ندهد به همین خاطر کلت را به دست گرفته وارد حمام شدم ؛ هنوز وارد وان نشده بود. به او گفتم :« بحث را تمام می کنی یا نه ؟» وقتی مرا با کلت در دست دید به سمتم حمله کرد و تقریبا گلاویز شدیم در همین لحظه تیرها شلیک شد. قصد قتل نداشتم...»

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا؛ روزگذشته از سوی خانواده محمد علی نجفی 3 کیف بزرگ مدارک در اختیار بازپرس این پرونده قرار گرفت تا تحقیقات کامل با اسناد و مدارک صورت گیرد.

واما لاله عقبایی -وکیل محمد علی نجفی- در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا؛ با بیان جزئیات آخرین وضعیت پرونده میترا استاد از عدم وجود سو نیت برای ارتکاب قتل از سوی محمد علی نجفی گفت.

لاله عقبایی در رابطه با آخرین جزئیات پرونده قتل میترا استاد به دست محمد علی نجفی به برنا گفت: مسئله بارز این است که ایشان قصد ارتکاب جرم و سونیتی برای ارتکاب این قتل نداشتند . پس از ارتکاب قتل نیز ؛ خودشان با پای خودشان به اداره آگاهی مراجعه کرده و خود را به ماموران معرفی کردند همه این رفتارها نشانگرحسن نیت ایشان است . البته باید تاکید کنم که اسناد و مدارکی در خصوص مباحثی که در این پرونده مطرح است روزگذشته به شعبه بازپرسی ارائه شده است . امیدواریم با بررسی اظهارات محمد علی نجفی ؛نتیجه گیری بازپرس پرونده بر غیرعمد بودن قتل باشد زیرا محمد علی نجفی قصد قتل نداشت و غیرعمد میترا استاد کشته شده است.

وی در رابطه با اینکه تاکنون گفتگویی از سوی خانواده نجفی با اولیادم میترا استاد صورت گرفته است یا خیر بیان داشت : وقوع این اتفاق بسیار تلخ است و برای خانواده "استاد" به حتم از دست دادن عزیزشان دردناک و غم انگیز است ؛ هنوز اقدامی در خصوص دلجویی از خانواده میترا استاد صورت نگرفته است ولی به حتم تلاش برای دریافت بخشش و گذشت صورت خواهد گرفت.

این وکیل دادگستری در خصوص ادعاهای محمد علی نجفی در خصوص ارتباطات خاص مقتول با افرادی خاص تاکید کرد : در این خصوص همان سخنان آقای نجفی به نظر کافی است.

وکیل محمد علی نجفی در پایان در مورد تاریخ بعدی جلسه بازپرسی بیان داشت : هنوز تاریخ بازپرسی دوم مشخص نشده است .

با این ادعاها اگر اثبات شود قتل غیرعمدی بوده است نجفی از قصاص نجات می یابد.

منبع برنا

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟