باند حرفه‌ای سرقت از فروشگاه‌ها در قم دستگیر شد

به گزارش رکنا، عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد به روش کش روزنی از مغازه‌ها و فروشگاه‌های سطح شهر مقدس قم، موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر زن به بهانه خرید اموالی شامل کیسه برنج، لوازم خانگی، مواد غذایی، موبایل، لوازم تزئیناتی و... با مخفی کردن آن‌ها در زیر چادر اقدام به سرقت می‌کردند.
فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات پلیسی یک نفر سارق زن به هویت معلوم را به دلیل تردد مستمر در سطح فروشگاه‌های استان شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: در بازجویی‌های پلیسی متهم اعتراف کرد با همدستی دختر خود اقدام به سرقت‌های متعدد از فروشگاه‌های سطح استان کرده‌اند.
آقاخانی بیان کرد: ماموران در بازرسی از منزل وی اموال و مایحتاج زیادی کشف و تعداد ۱۰ نفر از مالباختگان در این زمینه نیز شناسایی و اموال موصوف به آن‌ها تحویل شد.
وی تصریح کرد: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.
آقاخانی تاکید کرد: تلاش برای دستگیری دختر متهم همچنان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 479416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟