پدر ایرانی در کانادا یکی از دخترانش را زنده زنده به آتش کشید / سرنوشت اعضای خانواده چه شد+ عکس

به گزارش رکنا، درسا دهداری دانشجوی دانشگاه کلگری درست دو ساعت پیش از آنکه به دست پدرش کشته شود، در توییتی به فارسی نوشته بود: «از ته ته دل می‌خوام بابام در جا بیفته و جونش بالا بیاد که این قدر مارو زجر نده.اعصابم دیگه کشش نداره.»
قرار بود با درسا، درنا خواهرش هم کشته شود ولی او تنها مصدوم شد.
پدرش برای قتل آنها خانه را به آتش کشید و خودش هم کشته شد، هنوز معلوم نیست که آیا او خودکشی کرده یا اینکه براثر تصادف کشته شده است.
در یک حادثه عجیب که همین شنبه در کلگری اتفاق افتاد، پدر ایرانی – کانادایی خانه‌اش را در شماره ۴۲ خیابان Kincora Drive N.W کلگری به آتش کشید تا هر دو دخترش را به قتل برساند.دختر بزرگ‌تر او درسا که ۲۲ سال داشت و خود حیدر دهداری هر دو کشته شدند.درنا خواهر ۱۵ ساله اگرچه دچار سوختگی شدید شد ولی جان سالم به در برد.
لیلا دهداری یک ماه پیش از آن یعنی در ۲۳ اپریل درخواست طلاق را در دادگاه فایل کرده بوده و خواسته بود تا حضانت دختر ۱۵ ساله‌اش به او واگذار شود.
لیلا و حیدر ۲۷ سال پیش یعنی ۲۱ اردیبهشت ۱۳۷۱ (۱۱ می ۱۹۹۲) در تهران ازدواج کرده بودند.روابط میان زن و شوهر از چند سال گذشته به اختلاف کشیده شد و با وجود اینکه خانه به هر دوی آنها تعلق داشت ولی لیلا با آنها زندگی نمی‌کرد.
درسا در این مدت با نفرت تمام از پدرش یاد می‌کرد.این را هم دوستانش در گفتگو با رسانه‌های کانادایی تایید می‌کنند و هم به طور آشکاری در توییت‌های او آمده است.
بخشی از توییت‌های او اینهاست:
دروغ‌هاش رو که می‌شنوم حس می‌کنم قلبم می‌گیره، نفسم بالا نمیاد. کاش بمیری بابا
تا حالا ندیدم هیچ پدری آرزوی بدبختی بچه‌هاش رو بکنه. واسه این آرزویی که کردی هیچ وقت نمی‌بخشمت
مثل نقل و نبات دروغ میگی و تهمت می‌زنی. نفرینت نمی‌کنم، ولی می‌سپرمت دست خدا
خدا بخواد یه مدت دیگه از دست حرصایی که میدی سکته می‌کنم می‌میرم، راحت میشم از این زندگی مزخرفی که ساختی برامون
همسایه‌ها گفته‌اند که در روز حادثه درگیری شدیدی در خانه آنها جریان داشته است.درسا ۲۲ ساله دانشجوی ارتباطات دانشگاه کلگری بود و خواهرش درنا در دبیرستان Sir Winston Churchill High School مشغول تحصیل بود.
لیلا دهداری در درخواست طلاق خود خواسته بود که حضانت درنا به او واگذار شود و پدر پشتیبانی مالی کند.او همچنین خواستار تعیین تکلیف مسائل مالی فیمابین شده بود.نخستین جلسه دادگاه قرار بود همین پنج‌شنبه تشکیل شود.دهداری پدر روز دوم می درخواست طلاق را دریافت کرده بود.
پلیس کلگری می‌گوید که به دنبال مظنونی در این حادثه نیست ولی تحقیقات هنوز ادامه دارد.هنوز مشخص نشده که آیا دهداری پدر در جریان این آتش‌سوزی خودش هم قصد خودکشی داشته یا اینکه بر حسب تصادف کشته شده است.
مایک دهداری یکی از بستگان او به Calgary Sun گفته که دو روز پیش با حیدر صحبت کرده و نشانه‌ای از چنین بحرانی نبوده است.
دوستان دختران دهداری هم به رسانه‌های کانادا گفته‌اند که آنها بسیار به هم نزدیک بودند و ما آنها را دوقلو می‌خواندیم، چون همیشه با هم بودند.
اهالی محله Kincora که این خانواده در آنجا زندگی می‌کردند و نیز دوستان این دو دختر این روزها در مقابل خانه آنها حضور می‌یابند و با نثار شاخه گل یادشان را گرامی می‌دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟