بابک زنجانی وزیر نفت را تهدید کرد: «به زودی جای من و زنگنه عوض می‌شود»

به گزارش رکنا ،‌ اصغر هندی در گفت‌وگویی در پاسخ به اینکه آیا شایعه تهدید وزیر نفت از سوی بابک زنجانی پیش از جریان‌سازی‌های اخیر علیه وزیر نفت صحت دارد، اظهار داشت: در ادامه جلساتی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط برای تبادل نظر درباره مسائل مرتبط با پرونده در زندان و با حضور بابک زنجانی برگزار می‌شود، چهارشنبه اول خرداد ۹۸ نیز جلسه‌ای تشکیل شد که در آن‌جا آقای زنجانی ادعاکرد که استیضاح آقای زنگنه در مجلس رأی خواهد آورد.
نماینده حقوقی وزارت نفت همچنین گفت زنجانی در این جلسه مدعی شد که به زودی جای ما با هم عوض خواهد شد و من آزاد و شما زندانیمی‌شوید!
هندی اضافه کرد که البته زنجانی تاکنون چندین شکایت علیه مسئولان مختلف کشور از جمله وزیر نفت به دلیل اخلال در نظام اقتصادی مطرح کرده و دیگر این شکایت‌ها و تهدیدها عادی شده است.
نماینده حقوقی وزارت نفت همچنین، تاکید کرد که وزارت نفت با کمک و حمایت دستگاه قضائی همچنان پیگیر دریافت مطالبات از بابک زنجانی است.

وکیل بابک زنجانی تهدید وزیر نفت از سوی موکلش را کذب محض دانست

رسول کوهپایه زاده، وکیل بابک زنجانی، اظهارات نماینده حقوقی وزارت نفت مبنی بر تهدید وزیراز سوی موکلش را تکذیب کرد.

کوهپایه ‌زاده روز سه شنبه ۷ خرداد به خبرگزاری ایرنا گفت: «بنده از ابتدا تا انتهای جلسه روز چهارشنبه یکم خرداد حضور داشتم و دقیقا کنار موکل نشسته بودم. در این جلسه هم مسئولان قضائی، هم مسئولان بانکی و همچنین مسئولانی از وزارت اطلاعات حضور داشتند و به هیچ عنوان این مساله مطرح نشد.»

وکیل بابک زنجانی افزود: «اینکه در چند روز آینده بحث استیضاح آقای وزیر نفت مطرح است و نقل قولی خلاف واقع از طرف آقای بابک زنجانی برای تحت تأثیر قرار دادن فضای بررسی جلسه استیضاح، مطرح و این‌گونه القا شود استیضاح کنندگان وزیر نفت منتسب به بابک زنجانی هستند یا تلاش شود آن فضا تحت تأثیر قرار بگیرد، کاری غیرشرعی و غیر اخلاقی است.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟