اقدام پلید 5 مرد با نوعروس  مقابل چشمان داماد / آنها در ماه عسل بودند / شیلا هنوز لباس عروس داشت! / در هند رخ داد

به گزارش گروه ترجمه رکنا، تازه عروسی به همراه شوهرش به اداره پلیس راجستان هند مراجعه کرد و پرده از جنایت کثیف 5 مرد برداشت.

زن جوان که هنوز لباس عروس به تن داشت و کبودی های صورتش به چشم می خورد به مامورپلیس گفت: من و شوهرم پس از اتمام مراسم عروسی قصد مسافرت و ماه عسل داشتیم که بین راه ماشینمان خراب شد و مجبور شدیم که در جنگل بمانیم. در طول شب متوجه صداهای خوفناکی در اطرافمان بودیم اما توجهی نمی کردیم تا این که ناگهان 5 مرد که به بهانه کمک و تعمیر ماشین به سمتمان آمده بودند من و شوهرم را مورد ضرب و شتم قرار دادند و با بستن دست و پای همسرم در مقابل چشمانش به من تعرض گروهی کردند.

تیارا در حالی که به شدت گریه می کرد در ادامه گفت: سرپرستشان که مردی سیاه پوست بود پس از این که 5 نفره به من تجاوز کردند بدون توجه به التماس هایم مجدد به من تعرض کرد تا برتری اش را به نوچه هایش نشان دهد اما این پایان ماجرا نبود، آن ها وقتی از بی حال شدنم مطمئن شدند لباس عروس پاره شده ام را دوباره به تنم کردند و با بستن دست و پایم به سراغ همسرم که در این مدت با فریاد و فحاشی قصد دفاع از من را داشت رفتند.

زن جوان در ادامه افزود که متجاوزان بار دیگر به داماد بیچاره که شاهد زجر کشیدن نو عروسش بود رفتند و او را هم مقابل چشمان همسرش مورد تجاوز گروهی قرار دادند و بعد بدون توجه به دست و پای بسته قربانیان فرار کردند.

زوج جوان که هنوز لباس عروس و داماد به تن داشتند و کبود و زخمی مقابل مامورپلیس نشسته بودند خواستار پیگیری این پرونده و دستگیری متجاوزان شدند.

افسر پرونده تاکنون هیچ ردی از متجاوزان به دست نیاورده و در حال پیگیری برای شناسایی متهمان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 479006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
شهرام یوسفی
آیا این خبر مفید بود؟