دختر بچه 3 ساله مرندی از کما خارج شد/ پدرش فراری است

به گزارش رکنا ، محسن ارشدزاده یکشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این کودک آزاری در یک خانواده‌ای که هم اعتیاد و هم موضوع طلاق دارد، اتفاق افتاده است، افزود: کودک سه ساله بوده و در اثر طلاق مادر و پدر نزد پدر خود می‌ماند و متاسفانه از سوی پدرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. 
مدیرکل بهزیستی استان اظهار کرد: کودک خردسال به قدری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است که زمان انتقال به بیمارستان در کما بود و از بیمارستان مرند به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شد.
وی با اشاره بر اینکه خوشبختانه کودک از دیروز هوشیاری خود را به دست آورده است، تصریح کرد: مورد ضرب و شتم این کودک توسط همسایه‌ها به پلیس ۱۱۰ و بهزیستی اعلام شده بود ولی کودک توسط خود پدر به بیمارستان انتقال داده است ولی در حال حاضر هیچ خبری از پدر نیست. 
ارشدزاده خاطرنشان کرد: موضوع کودک سه ساله از طریق رئیس بهزیستی مرند به دادستان اعلام و طرح موضوع شده است و با اعلام شکایت علیه پدر کودک او را تحت تعقیب قرار داده‌ایم. 
وی افزود: در حال حاضر منتظر اعلام نظر پزشک قانونی هستیم و کودک بلافاصله بعد از ترخیص از بیمارستان با اعلام دادستانی، تحویل بهزیستی خواهد شد و قطعا اجازه برگشت دوباره نزد پدر را نخواهیم داد. 
سال گذشته نیز دختر بچه‌ای در مرند مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود که پخش فیلم ضرب و شتم آن در فضای مجازی باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟