300 مرد همزمان با یکدیگر ازدواج  کردند / فساد این بار در آسیا!+ عکس و جزییات تکاندهنده

به گزارش گروه ترجمه رکنا، به تازگی گزارشی مبنی بر فساد اخلاقی مردان با یکدیگر در رسانه های آسیا و شرق آسیا منتشر شد که جنجال زیادی را بر انگیخت و آزمون های دینی را زیر سوال برد.

اخیرا مردان تایوانی بخاطر گرایش به جنس مخالف تصمیم به ازدواج با همجنس های خود گرفتند و با رابطه جنسی با یکدیگر اقدام به تشکیل خانواده کردند.

پس از این که این خبر مانند بمب در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد مردم زیادی برای دیدن از ازدواج آن ها به تایوان رفتند و از نزدیک شاهد این فساد اخلاقی بودند. به گفته مردم این فساد در جامعه بشری به گونه ای رواج یافته که ازدواج های واقعی در بین مردم از بین رفته و اکثریت مردم نیاز به جنس مخالف ندارند و تصمیم دارند به خاطر خرج کمتر و علایق واقعی جنسی شان با همجنس خود ازدواج کنند.

در مراسمی که در تایوان برگزار شد 300 زوج همجنس باز حضور پیدا کردند و در ظاهر مانند عروس و داماد در کنار یکدیگر نشستند و بدون توجه به نگاه های نفرت انگیز مردم که با انزجار آن ها را نگاه می کنند با یکدیگر نگاه های عاشقانه و حرف های محبت آمیز رد و بدل کردند و مانند یک زن و شوهر با یکدیگر درباره آینده و حتی بچه دار شدن نیز صحبت کردند.

این فساد اخلاقی به گونه ای رواج یافته که تقریبا نیمی از کشور های جهان به آن دچار شدند وآسیا نیز از این قائده مستثنی نیست.

گروه های مذهبی با این که می دانند به تازگی در جوامع بشری این حق به انسان ها داده شده تا شریک زندگی شان را خود انتخاب کنند اما با این وجود ازدواج دو همجنسگرا با یکدیگر نوعی زیر سوال بردن ازدواج های رسمی است اما با این حال در بیست و سه کشور دنیا این ازدواج شیوع پیدا کرده و به تازگی به آن ها حق بیمه، حق ارث و حق سرپرستی فرزند تعلق می گیرد که بیشتر از قبل خشم مردم را نسبت به این ازدواج برانگیخته است.

ازدواج همجنس‌گرایان در برخی از کشورها مانند مکزیک تنها در برخی از مناطق انجام می‌شود. برخی از کشورها مانند رژیم صهیونیستی نیز ازدواج‌های زوج‌های همجنسی که در کشورهای دیگر انجام شده باشند را به رسمیت می‌شناسند. در کشورهای متعدد دیگری نیز همجنس‌گرایان اجازه تشکیل زندگی مشترک به صورت قانونی را دارند اما به نسبت زوج‌های دگرجنس‌گرا از حقوق کمتری برخوردارند. اتحاد مدنی و همخانگی قانونی نوعی پیمان همسری هستند که حقوق کمتری برای زوج‌های همجنس‌گرا در نظر می‌گیرند.

مخالفان اعطای حق ازدواج به همجنس‌گرایان اغلب به‌خاطر مسائل دینی یا عدم تمایل به تغییر مفهوم کلاسیک ازدواج (میان یک زن و یک مرد) با ازدواج همجنس‌گرایان مخالفت می‌کنند با این حال تعدادی از گروه‌های مذهبی نیز پشتیبانی خود را از این گونه ازدواج اعلام کرده‌اند.

نظرسنجی‌ها در آمریکا که امروزه نبردی میان موافقان و مخالفان ازدواج را در جریان دارد نشان از افزایش تمایل مردم آن کشور به اعطای حق برابر به همجنس‌گرایان دارند. در دیگر نقاط جهان نیز جنبش‌هایی برای تغییر قانون و اعطای این حق به زوج‌های همجنس وجود دارند که آن را فساد اخلاقی و فاسد شدن جامعه بشری عنوان کردند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 478642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟