حجم ویدیو: 4.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39

پل مرتفع امام حسین(ع) مثل همیشه پر ازدحام و پر ترافیک بود. در لابه‌لای بوق‌های منقطع برخی از خودروهای مسافربر شخصی و سر و صدای اگزوز کامیون و اتوبوس‌های عبوری ناگهان صحنه یک نمایش جنجالی در قسمت بالایی این پل برای رهگذران اجرا‌ شد و افراد زیادی را یک آن میخکوب کرد. بالای پل ٢ دختر جوان به چشم می‌خوردند که بر روی لبه پل ایستاده و از رفتارشان مشخص بود قصد پریدن دارند. گره ترافیکی ناشی از ازدحام مردم در محل به وجود آمده بود و حالا برخی از رانندگان، بی‌خبر از همه‌جا برای اینکه راهشان‌ را باز کنند دست روی شاسی بوق خودروشان گذاشته و ممتد آن را به صدا در می‌آوردند.
در این میان اما چند شهروند وظیفه‌شناس عوامل امدادی و انتظامی را خبر کردند و طولی نکشید که صدای آژیر خودروهای قرمز و سبز مأموران نظر همه را جلب کرد. اقدامات پیشگیرانه بلافاصله از سوی مأموران امدادی انجام شد و چند نفر از مشاوران انتظامی برای منصرف کردن دختران پا به بخش بالایی پل گذاشتند.

نفس حاضران و تماشاچیان در سینه حبس شده بود و چند نفری هم از همان دقایق ابتدایی مشغول تصویر‌برداری بودند تا اینکه مشاوره مأموران کارساز شد و ٢دختر جوان از اقدام خود منصرف و به نقطه امنی منتقل شدند. گفتنی است ٢دختر هجده ساله که دیروز صبح قصد خودکشی از بالای پل امام حسین(ع) را داشتند و در اظهارات خود مدعی شده‌اند نمی‌خواستند از لبه پل بپرند و به خاطر یک کل‌کل ساده دست به این اقدام زده‌اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیرجانی

کدخبر: 478579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟