پدری که 5 فرزند بی گناهش را کشته بود به اعدام محکوم شد / در آمریکا رخ داد +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا،پدری بی رحم در کارولینای جنوبی به جرم قتل پنج فرزندش در سال 2014 به اعدام محکوم شد.

به گزارش پلیس، قربانیان مرا 8 ساله، الیاس7 ساله، نیثن 6 ساله ، گبرئیل2 ساله، و ابیگیل یک ساله در سال 2014توسط پدرشان تیموتی جونز کشته شدند.

طبق اطلاعات موجود در پرونده متهم تیموتی جونز جونیر 37 ساله وی جسد پنج فرزندش را نزدیک به یک هفته در خودروی شاسی‌بلندش حمل می کرد، تا این که اجساد را که در کیسه های پلاستیکی زباله قرار داده بود، در خرابه ای در شهر کمدن ایالت آلاباما دور انداخت.

جونز اول پسر 6ساله اش نیثن را به خاطر خراب کردن پریز برق داخل خانه کشت و بعد دختر بزرگش مرا که 8ساله بود و پسر 7ساله اش الیاس را با دستانش خفه کرد.

دادستان ها گفتند تیموتی در بازجویی هایش در حالی که در حالت روحی مناسبی قرار نداشت گفت که آخرین حرف دخترش به او هنگام قتل «دوستت دارم بابا» بود.

گفتنی است که جونز بعدا فرزند آخرش، گبرئیل 2 ساله، و ابیگیل یک ساله را با کمربند خفه کرد.جونز چند روز در حالی که جسدهای در حال پوسیده شدن فرزندانش در پشت ماشین بود، چهار ایالت را رانندگی کرد و حتی شب ها در ماشین می خوابید.

این جنایت که در سپتامبر سال 2014در میسی سیپی رخ داد در حالی لو رفت که در ایست بازرسی پلیس متوجه بوی تعفن جسدها ها که هنوز در ماشین باقی مانده بود، شد و او را دستگیر کرد. او به پلیس اعتراف کرد که بچه هایش را کشته و مدعی شد فرزندانش قصد داشتند او را بکشند، تکه تکه کنند و به سگ ها بدهند پس وی با کشتن آنها قصد دفاع از خود را داشته است.

اما بعد ها در بازجویی ها مشخص شد که متهم به دلیل کینه به دل مانده از زنش که به او خیانت کرده بود، و فشار مسئولیت پنج فرزندش دچار حمله روانی شد و این جنایت هولناک را مرتکب شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عکس قتل 5 کودک (3)

عکس قتل 5 کودک (1)

کدخبر: 478166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟