قاتل جنگل‌های بلوط به دام افتاد+عکس

به گزارش رکنا ، شیرزاد نجفی گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر قطع درختان بلوط در منطقه کُرکی پل‌دختر بلافاصله نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان به محل اعزام شدند که مشاهده شد افراد سودجو با استفاده از اره‌برقی مشغول قطع درختان جنگلی هستند .
وی با بیان اینکه افراد متخلف با دیدن مأمورین منابع طبیعی اقدام به فرار به کوه‌های اطراف کردند، خاطرنشان کرد: در این عملیات کارکنان منابع طبیعی توانستند متخلفان را دستگیر و آلات و ادوات آن‌ها اعم از یک دستگاه نیسان پر از درخت قطع شده اره‌برقی تبر و ... را توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی دهند .
نجفی ضمن هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان چوب خاطرنشان کرد: در برخورد با سودجویان و کسانی که با قطع درختان اقدام به تخریب عرصه‌های جنگلی می‌کنند قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد .
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به گزارش‌های مردمی درزمینه ٔ هرگونه تخلف در عرصه‌های ملی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟