سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر سرقت طلا و زیورآلات فرزند خردسالش در یکی از خیابان‌های شهر بوشهر توسط زنی ناشناس، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس جهت شناسایی این سارق آغاز شد.

وی افزود: پس از چند روز بررسی پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شد سارق زنی جوان و باردار اهل یکی از استان‌های همجوار و ساکن بوشهر است.

به گفته سرهنگ عرب زاده، پس از شناسایی محل اختفای این متهم در منزل پدرش، وی دستگیر و یک جفت گوشواره طلا متعلق به شاکی از وی کشف شد.

وی بیان کرد: با ادامه تحقیقات تکمیلی متهم ضمن اعتراف به چهار فقره سرقت طلاجات کودکان در شهر بوشهر عنوان کرد طلاهای مسروقه را به دو نفر طلافروش در میدان انقلاب فروخته است که هر دو نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه خانواده‌ها از آراستن کودکان خود به زیورآلات و رها کردن آنان در معابر عمومی خودداری کنند، اظهار کرد: به کودکان خود آموزش دهید که به افراد ناشناس اعتماد نکنند و در اماکن عمومی و اطراف محل سکونت خود کودکان را تنها نگذارید و مراقب آنها باشید.

این مقام انتظامی همچنین به طلافروشی‌ها و خریداران طلا هشدار داد از خرید طلا بدون فاکتور و از افراد مشکوک خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟