گفتگو با خواستگار لاکچری / دختر تهرانی در جردن سوار BMW جوان تبهکار شد + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 110.82M | مدت زمان ویدیو: 00:11:27

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی مرتضی نثاری، رئیس پایگاه 4 پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: روز 10 فروردین ماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع زورگیری یک خودرو BMW به ارزش تقریبی 400 میلیون تومان از کلانتری 127 نارمک در اختیار پایگاه 4 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که صاحب خودرو ساعت 11 شب در خیابان کرمان با خودروی BMW بوده که ناگهان 2 مرد با کلاه کاسکت مسیر وی را بسته و یکی از آنها با تهدید چاقو اقدام به سرقت خودروی لوکس می کند.

سرهنگ نثاری ادامه داد: کارآگاهان در تجسس‌ها پی بردند صاحب خودرو با مرد جوانی به نام شهاب 28 ساله اختلاف مالی داشته است و احتمال می دهد این سرقت از سوی وی صورت گرفته باشد.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که شهاب یک دفتر خرید و فروش و اجاره خودرو در منطقه جردن دارد که در ادامه کارآگاهان متوجه شدند شهاب در چند نوبت خودرو را برای ماشین عروس از صاحب خودرو کرایه کرده و بعد از مدتی با پرداخت پول ادعا کرده که این پول را برای خرید خودرویش پرداخت کرده و صاحب خودرو است و از آن زمان دیگر تماسی با صاحب خودرو نداشته تا اینکه خودرو را سرقت می کند.

تیم پلیسی با حضور در دفتر شهاب پی بردند که وی پس از ماجرای سرقت دفترش را ترک کرده و متواری شده است و این در حالی بود که چند شاکی دیگر که هدف کلاهبرداری‌های شهاب قرار گرفته بودند به پلیس مراجعه کردند و در میان آنها یک دختر جوان وجود داشت.

دختر جوان که همراه مادرش پای در اداره پلیس گذاشته بود ادعا کرد که با شهاب در منطقه جردن و سوار بر خودروی BMW آشنا شده که متهم بعد از مدتی و اعتمادسازی پیشنهاد ازدواج را مطرح کرده و در حالیکه خودرو نمایشگاه دار معرفی کرده بود پیشنهاد می دهد که خودروی سمند و پژو 206 دختر جوان را بگیرد و با یک خودروی هیوندا سانتافه تعویض کند اما بعد از گرفتن خودرو ناپدید شده است.

سرهنگ نثاری گفت: بررسی‌ها نشان از آن داشت که شهاب در زمینه سرقت و فروش خودروهای مدل بالا در شیراز سابقه دارد تا اینکه ماموران روز سه شنبه 17 اردیبهشت ماه شهاب را سوار برخودروی BMW در منطقه تجریش دستگیر کردند.

فرزاد پس از دستگیری و انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مدعی شد که خودروها را از صاحبان آنها خریداری کرده و در واقع با صاحبان خودروها اختلاف مالی داشته و هیچگونه سرقتی انجام نداده است اما با توجه به اطلاعات کامل و دقیقی که کارآگاهان از شیوه و شگرد انجام جرایم توسط وی در اختیار داشتند ، به ناچار لب به اعتراف گشود و با معرفی یکی از دوستانش به عنوان همدست وی در زمان زورگیری خودروها عنوان داشت که خودرو BMW سرقت شده در خیابان کرمان را به شهرستان شیروان منتقل کرده است که همدست وی نیز دستگیر شد.

گفتگو با کلاهبردار لاکچری

شهاب 28 ساله در حالیکه یکبار سابقه فریبکاری با خودروهای لوکس دارد با خونسردی و لبخند ادعا می کند همیشه بیگناه بوده و شاکیان پرونده‌اش به او تهمت زده‌اند.

سابقه داری؟

بله، من در کار اجاره خودرو هستم و یکی از مشتریانم چند روز بود خودرو را پس نداد به همین خاطر به سراغش رفتیم و خودرو را سوار شدیم که به من تهمت دزدی زدند و 3 روز در بازداشت بودم.

با قرار وثیقه آزاد شدی؟

بله، با قرار وثیقه 10 میلیون تومانی که دیگر پیگیر پرونده و حکم دادگاه نشدم.

الان چرا دستگیر شدی؟

نمی دانم، ادعا می کنند خودوریشان را سرقت کردند در حالیکه من با صاحب خودرو قولنامه دارم و د اخل پرونده است.

«در این صحنه پرونده در برابر متهم باز شد و تنها کپی یک دست نوشته بود که با نام دیگری امضا شده بود که شهاب در این صحنه ادعا کرد قولنامه را گم کردم».

8 ماه خودرو را داخل پارکینگ در شهرستان شیروان گذاشته بودی؟

من تهران بودم و به همین خاطر خودرویم را داخل پارکینگ کذاشته بودم.

چرا خودرو را به نام خودت نزدی؟

قصد داشتیم به نام بزنیم که شنیدم صاحب خودرو دایی اش فوت کرده و وقت پیدا نکردیم برای به نام کردن.

8 ماه مراسم ختم طول کشید؟

سکوت

چند شاکی در پرونده ات وجود دارد؟

3 شاکی.

اتهامات را قبول داری؟

بله، ولی من نصف پول آنها را پرداخت کردم و قرار بود مابقی پول را پرداخت کنم که دستگیر شدم و هیچ ماجرای سرقتی وجود ندارد.

در این گفتگو صاحب خودرو BMW که پسر جوانی است به خبرنگار رکنا گفت: این آقا یک مدت خودروی مرا برای اجاره می کرد که بعد فهمیدم خودروی مرا به افراد دیگر اجاره داده تا اینکه یک شب با یک نفر دیگر از من زورگیری کرد و خودرویم را به سرقت برد و من از این ماجرا وقتی اطمینان پیدا کردم که شاگردش به من گفت: ماجرای زورگیری و سرقت خودرو از سوی شهاب صورت گرفته است.

وی افزود: در این مدت برای شهاب حکم جلب گرفتیم و به شیروان رفتیم که متوجه شدیم به تهران فرار کرده تا اینکه ماموران او را دستگیر کردند و بجز من افراد دیگری نیز در دام کلاهبرداری‌های وی گرفتار شده اند که اصرار بر بیگناهی دارد و با توجه به اینکه متهم می گوید به حساب من پول واریز کرده اما در هیچ یک از پیرینت حساب‌هایمان نشان از واریز پول از سوی شهاب وجود ندارد که سعی دارد با چرب زبانی و صحنه سازی خود را بیگناه معرفی کند.

توضیحات افسر پرونده

افسر پرونده این کلاهبردار حرفه ای به خبرنگار رکنا گفت: همه مدارک و شواهد پلیسی نشان از اتهامات کلاهبرداری، سرقت خودرو و فریب دختر جوان دارد که این متهم با دروغ پردازی سعی دارد خود را بیگناه نشان دهد.

وی در خصوص پرونده دختر جوان و مادرش گفت: این متهم سوار بر خودروی لوکس با دختر جوانی آشنا شده و سپس به بهانه ازدواج و جلب اعتماد دختر جوان و خانواده اش در یک سناریوی فریبکارانه اقدام به سرقت خودروی سمند و پژو 206 دختر جوان می کند.

بنا بر این گزارش، متهم به دستور بازپرس علی وسیله ایردموسی از شعبه 5 دادسرای ناحیه 34 در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 476380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟