اقدام شرورانه تعدادی از اراذل و اوباش مشهد در منطقه کوی امیر، موجب بروز خسارتی جدی به شهروندان شد. این ماجرا از آنجا آغاز شد که تعدادی از دانش آموزان در منطقه کوی امیر در حال عزیمت به مدرسه بودند که در بین راه از سوی اراذل و اوباش مورد حمله قرار گرفتند.

در پی حمله این افراد متأسفانه چند نفر از این پسران نوجوان با ضربه چاقو زخمی شدند و یکی از این اراذل با فرو کردن چاقو در چشم چپ نوجوان هفده ساله او را در آستانه نابینایی قرار داد.

این افراد را نمی شناختیم

امیرحسین که از ناحیه چشم چپ مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود درباره این ماجرا به خبرنگار ما گفت: با دوستانم در حال رفتن به مدرسه بودیم که تعدادی از اراذل و اوباش منطقه ناگهان توی یک کوچه به ما حمله کردند.

این نوجوان هفده ساله درباره اینکه علت دعوایشان چه بوده است، بیان کرد: ما داشتیم راه خودمان را می رفتیم که آن ها شروع به بگومگو با ما کردند و بعد هم وقتی از آنجا رد شدیم به همراه دوستانشان با موتورسیکلت به ما حمله ور شدند.

او در پاسخ به اینکه آیا آن ها را تاکنون دیده‌اید یا قبلا هم با هم درگیری داشته اید، گفت: اصلا تا قبل از امروز هیچ وقت با آن ها حتی حرف هم نزده بودیم چه برسد که بخواهیم دعوا کنیم.

امیرحسین ادامه داد: ما اصلا قصد دعوا نداشتیم اما این چند جوان لات پس از بگومگو و گرفتن یقه ما، در حمله ای ناگهانی با چاقو ضربه ای به چشمم زدند که من بی حال شدم و افتادم. دیگر نفهمیدم چه شد.

این نوجوان حادثه دیده علت درگیری را خودنمایی اوباش مقابل مدرسه دخترانه اعلام کرد.

٧نفری سر ما ریختند

ابوالفضل یکی دیگر از نوجوانانی است که در پی حمله اوباش به صورت سطحی زخمی شده است. او نیز درباره علت حادثه می گوید: ساعت حدود ١٢:٢٠بود و با دوستانم با پای پیاده به سمت مدرسه می رفتیم که زنگ مدرسه دخترانه نیز خورد.

او ادامه داد: ما راه خودمان را می رفتیم که یکی از همان افرادی که در حمله به ما هم حضور داشت، جلو آمد و با این بهانه واهی که شما به دختران متلک انداخته اید قصد داشت با ما درگیر شود. من هم بعد از آرام کردن دوستانم به او گفتم اگر این دختران آشنایت هستند بگو بیایند و خودشان اعلام کنند چه کسی به آن ها متلک انداخته است، اما او گوشش بدهکار نبود و شروع به فحاشی کرد.

ابوالفضل با بیان اینکه همانجا همه چیز تمام شد و ما به راه خودمان می رفتیم، گفت: چند کوچه مانده بود به مدرسه دوباره سرو کله این ها پیدا شد و این بار با یک موتور سیکلت آپاچی قرمز و یک موتور هوندا آمدند و ٣نفر هم پیاده آمدند که جمعا ٧نفر بودند. البته یکی از آن ها چاقو در دستش بود که ناگهان جلوی ما را گرفتند و این دعوا پیش آمد.

همه این ها را توی محل می شناسند

امین دیگر دانش آموزی است که خودش در این درگیری بوده است. او نیز با تأیید صحبت های دوستانش اعلام کرد: آن ها از پشت سر به ما حمله کردند و بدون هیچ صحبتی شروع به فحاشی کردند.

او ادامه داد: آن ها ٧نفر بودند و بیست ویک تا بیست وسه ساله بودند، یکی از آن ها چاقو در دستش داشت که ضرباتی با آن به ما زد و پس از زدن یک ضربه به سر امیرحسین، چاقو را به چشمش زد.

امین درباره اینکه این افراد را می شناخته اند یا قبلا با آن ها درگیری داشته اند، گفت: ما قبلا با این افراد هیچ درگیری ای نداشته ایم، ولی تا به حال چندین دعوا در محل راه انداخته اند و همه آن ها را می شناسند. اسم و فامیلشان را فقط نمی دانیم و خیلی راحت می شود خانه هایشان را پیدا کرد.

این دانش آموز درباره اینکه چه کسی به پلیس خبر داد هم اظهار کرد: یک پلیس توی طلافروشی بود که موضوع را به او گفتیم و بعد او اطلاع داد، اما زمانی مأموران رسیدند که مهاجمان فرار کرده بودند.

احتمال از دست دادن یک چشم

این نوجوان مصدوم که هنگام حادثه روزه بود، از سوی اورژانس به بیمارستان شهید هاشمی نژاد منتقل شد. منابع بیمارستانی نیز احتمال می دهند که او یک چشمش را از دست بدهد، به همین منظور این مصدوم بلافاصله پس از دریافت خدمات اولیه پیش بیمارستانی و جلوگیری از خون ریزی برای درمان تکمیلی و معاینات ویژه به بیمارستان تخصصی خاتم الانبیاء (ص) منتقل شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟