به گزارش رکنا، با گذشت ۵ سال از این ماجرا صبح دیروز خواهرزاده این زن به اتهام معاونت در قتل شوهر خاله‌اش در شعبه هشتم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد.
سال ۹۲ دو زن سراسیمه مردی نیمه جان را به بیمارستان رساندند و مدعی شدند وی دچار مسمومیت غذایی شده است.
لحظاتی بعد مرد جوان جان باخت. به دستور بازپرس کشیک دادسرا جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.
واحد سم‌شناسی پزشکی قانونی اعلام کرد مرد جوان با خوردن قرص برنج جان باخته است و در حالی که همسرش مدعی شده بود او خودکشی کرده است، اما کارآگاهان پی بردند این مرد به قتل رسیده همسر این مرد هم به سرعت به همراه تنها دخترش به کانادا گریخت.
خواهرزاده او که زن جوانی بود بازداشت شد. وی در بازجویی‌های اولیه گفت که خاله‌ام وقتی فهمید شوهرش به رابطه پنهانی او با یک مرد غریبه پی برده نقشه قتل او را طراحی کرد و گفت می‌خواهم با ریختن قرص برنج در آبمیوه‌اش او را بکشم.
در آغاز جلسه محاکمه که دیروز برگزار شد اولیای دم خواستار دریافت دیه مقتول شدند. اما متهم در حالی که منکر معاونت در قتل شوهر خاله‌اش بود گفت: روز جنایت وقتی به خانه آن‌ها رسیدم دیدم شوهر خاله‌ام بی‌حال کف اتفاق افتاده است.
بعد فهمیدم خاله‌ام به او آب پرتقال داده و با قرص برنجی که درون آبمیوه انداخته او را مسموم کرده وحالا هم با بچه‌اش به کانادا فرار کرده است.
من در این جنایت هیچ نقشی نداشتم. در پایان محاکمه قضات وارد شور شدند تا درباره پرونده متهم تصمیم بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 476213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟