به گزارش رکنا ؛ رئیس دامپزشکی رامسر افزود: با نمونه برداری انجام شده از این واحد و انجام آزمایشات مولکولی توسط آزمایشگاه دامپزشکی مازندران مشخص شد متصدی این واحد از گوشت چرخ کرده‌ای استفاده کرد که مخلوطی از گوشت گوسفند و گوشت حیوان حرام گوشت بوده است.
رفیعی گفت: دامپزشکی به استناد مواد قانونی موجود علاوه بر جلوگیری از ادامه فعالیت این واحد متصدی، متخلف را به مراجع قضایی معرفی کرد.
رئیس دامپزشکی رامسر به شهروندان هشدار داد از انجائیکه همه واحد‌های غذایی که از مواد خام دامی بعنوان مواد اولیه غذایی استفاده می‌کنند تحت نظارت دامپزشکی هستند درخواست می‌کنیم از مراجعه به واحد‌های غیر مجاز برای تامین سلامت خود پرهیز کنند.
حمزه بواسحاقی رئیس دامپزشکی نوشهر نیز از معدوم سازی ۸۰ کیلوگرم مرغ فاسد در نوشهر خبر دادو گفت: بازرسان بهداشتی دامپزشکی نوشهر در بازدید‌های ادواری خود از یک واحد رستوران ۸۰ کیلوگرم مرغ را غیر بهداشی و فاسد تشخیص داده و از چرخه مصرف حذف کردند.
وی افزود: بازرسان بهداشتی دامپزشکی در ایام ماه مبارک رمضان با تشدید نظارت‌های بهداشتی خود بر روند تولید و عرضه مواد پروتئینی با هدف تامین سلامت عمومی مصرف کننده نظارت می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟