به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از شانزدهم اسفند ماه سال ۹۷ به دنبال شکایت دختر ۲۹ ساله ای به نام سیما در دستور کار پلیس آگاهی پاکدشت قرار گرفت.

دختر جوان از یک مرد ۳۵ ساله که وی را آزار داده بود شکایت کرد و گفت: به تازگی در فضای مجازی با پسرجوانی به نام افشین آشنا شده بودم .او به بهانه صحبت کردن درباره ازدواج مرا به بیابان‌های پاکدشت کشاند و آنجا مرا کتک زد و آزاد داد. با شکایت این دختر وی به پزشکی قانونی معرفی شد.وقتی پزشکی قانونی آزار و اذیت و ضرب و جرح وی را تایید کرد پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز به ریاست قاضی تولیت برگزار شد دختر جوان به تشریح شکایتش پرداخت و گفت : مدتی قبل از طریق فضای مجازی با افشین آشنا شدم. پس از مدتی او به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد ازدواج دارد و از من خواست تا به دیدارش بروم .به همین خاطر قبول کردم . ابتدا قرار بود در یک رستوران با هم ملاقات کنید اما گفت کاری برایش پیش آمده و از من خواست تا دیرتر به دیدنش بروم. ساعت ۱۲ شب بود که به ملاقات او رفتم و سوار ماشینش شدم اما او مرا به یک گاوداری در پاکدشت برد. او که اسیر وسوسه شیطانی شده بود می‌خواست مرا آزار دهد که مقاومت کردم. به همین خاطر مرا کتک زد و نقشه پلیدش را اجرا کرد . من از او شکایت دارم.

سپس افشین به دفاع پرداخت و گفت : من سیما را آزار ندادم و او خودش برای صحبت کردن درباره ازدواج پیش من آمد. چون دیر وقت بود از او خواستم به گاوداری برویم و با هم صحبت کنیم .حتی او را کتک نزده ام و نمی دانم چرا چنین شکایت را علیه من مطرح کرده است.در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟