جزییات قتل روحانی همدانی به دست بهروز حاجیلو از زبان نوچه هایش / بزودی اعلام خواهد شد + تصویر
حجم ویدیو: 1.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11

حسین بشری با اشاره به نتایج بررسی‌ها در خصوص انگیزه قاتل روحانی همدانی اظهار کرد: تحقیقات و بررسی‌ها از همدستان وی به منظور حصول نتیجه قطعی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تیم جنایی به منظور بررسی دقیق این پرونده از تهران در حال بررسی موضوع است گفت: طی چند روز آینده نتایج بررسی‌های دقیق از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بهروز حاجیلو که از نوچه های وحید مرادی بود بعد زا شلیک گلوله به روحانی همدانی او را به قتل رساند و خیلی زود توسط پلیس هدف گلوله قرار گرفته و کشته شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در ادامه با اشاره به کشف جسد یک مرد 29 ساله طی روزهای گذشته، بیان کرد: جسد فرد 29 ساله 20 اردیبهشت‌ماه در سد سرخ‌ آباد کشف شد که قتل این فرد محرز شد.

وی با تأکید بر اینکه قاتل شناسایی و دستگیر شده است، افزود: قتل به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داده بود و قاتل نیز از بستگان مقتول است؛ جسد کشف شده نیز به منظور بررسی دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

بشری با بیان اینکه مقتول از اهالی یکی از روستاهای همدان است تصریح کرد: قاتل پس از شناسایی و دستگیری به قتل اعتراف کرده و انگیزه وی در دست بررسی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان در خصوص پیگیری‌های حوادث و اتفاقات رخ داده و نتایج بررسی آنها، تنها به اطلاع‌رسانی از طریق مراجع معتبر پلیس و رسانه‌ها توجه داشته باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟