این 4 پسر را می شناسید؟ / آنها شمال تهران را به وحشت انداختند! +عکس

سرهنگ "محمد قدیمی" رئیس کلانتری 124 قلهک گفت: روز گذشته در تماس تلفنی با سامانه 110 پلیسی، ماموران کلانتری 124 قلهک در جریان وقوع یک سرقت از خانه‌ای قرار گرفتند و با حضور سریع ماموران در محل تحقیقات اولیه در رابطه کلید خورد.

رئیس کلانتری 124 قلهک گفت: شاکی در اظهارات خود بیان داشت که همراه خانواده اش برای ساعتی از خانه خارج شده و هنگام بازگشت متوجه شده است که اموال ارزشمند موجود در منزلش شامل دلار، طلا و موارد دیگری مورد سرقت قرار گرفته است.

وی افزود: در تحقیقات میدانی ماموران به دست آوردند که سرقت توسط 4 سارق انجام شده است و سارقان دقایقی پیش از حضور صاحبخانه در منزل با استفاده از خودرویی که راننده آن منتظر آنان بوده است از محل سرقت گریخته اند.

وی با اشاره به اینکه سرقت به تازگی وقوع پیوسته و احتمال داشت سارقان هنوز در نزدیکی محل وقوع سرقت باشند، ادامه داد: دستگیری سارقان در دستور کار ماموران عملیات کلانتری قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی هر 4 سارق قبل از خروج از محله قلهک، در حالی که قصد ارتکاب سرقت از منزل دیگری را داشتند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده سارقان که کمی عقب تر منتظر سارقان بودن، از محل متواری شد، ابراز داشت: هر 4 سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی بدنی از متهمان تعدادی ابراز آلات جرم کشف و هر 4 سارق برای تحقیقات پلیسی به کلانتری قلهک منتقل شدند.

سرهنگ قدیمی اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان سابقه دار بوده و اخیرا از زندان رهایی یافته اند.

وی خاطر نشان کرد: سارقان به جرم ارتکابی اعتراف و تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق پنجم ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 475413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟