صاحب تهرانی یک سگ چاقو را در کمر و نخاع امیرمحمد فرو کرد+ عکس دلخراش

چند ماهی می‌شود که سگ گردان‌ها در سطح شهر برای شهروندان مزاحمت‌هایی را پدید آورده‌اند. از ماجرای حمله چند سگ به دخترکی در پارک لواسان گرفته تا گزارش‌های کوچک و بزرگ مردم در خصوص وحشت از پیاده‌روهای خیابان.

این موضوع ادامه داشت تا اینکه نیروی انتظامی اعلام کرد سگ گردانی را در خیابان‌ها ممنوع اعلام کردند. به گفته مقامات انتظامی؛ مکان‌های عمومی جای سگ‌گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست، حمل سگ در درون خودروها ممنوع است و در صورت مشاهده این موضوع، برخورد جدی پلیس با حاملان سگ در خودروها انجام می‌شود.

با این وجود هنوز هم در خیابان‌ها و پارک و بوستان‌های شهر افراد زیادی را می‌بینیم که با سگ‌هایشان پیاده روی می‌کنند.

اما روز گذشته اتفاقی عجیب‌تر از حمله این حیوان زبان بسته به آدم‌های اطرافش رخ داد. محمد خجسته مدیر مسؤول نشریه جریان؛ در صفحه توئیتر خود، با انتشار چند عکس از دوست خود درباره حادثه‌ای که برای او پیش آمده نوشته است: «امیر محمد از رفقای علوم سیاسی ما در دانشگاه تهران است. دیروز بعد از خرید در بازار با رفیقش به خاطر اینکه فست‌فود جای نشستن نداشت و هنگام افطار بود به نزدیک‌ترین پارک محله ستارخان رفتن تا روزه اولین روز ماه رمضان را افطار کنند.

بعد از اینکه اذان؛ یک مرد با سگ اش به سمت امیر محمد و رفیقش آمد. امیرمحمد پایش را بلند کرد که سگ نزدیکش نیاید و سگ هم شروع کرد به پارس کردن! امیر محمد به سگ گفت زهر مار. صاحب سگ هم بدون عذرخواهی چاقو بلندی رو از جیبش بیرون در آورد و از پشت چاقو را به کمر و نخاع امیر وارد کرد!»

این موضوع در شبکه‌های اجتماعی بازتاب فراوانی داشته و بار دیگر کاربران فضای مجازی خواستار برخورد قاطع نیروهای انتظامی با این افراد شدند. حال باید دید این دستور پلیس مبنی بر ممنوع بودن سگ گردانی در خیابان‌های شهر چه زمانی به طور جدی اجرایی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟