این زن چادری مرد از آب درآمد / مرد پلید در سیدخندان چه کرد؟ +عکس و فیلم
حجم ویدیو: 7.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ فرهاد حیدری رییس کلانتری 103 گاندی گفت: چندی قبل مدیر اداری یک شرکت خصوصی در منطقه سیدخندان با حضور در کلانتری 103 گاندی از سرقت پول‌های داخل اتاقش خبر داد.

مرد جوان به ماموران گفت: 2 ماه قبل یک نیروی خدماتی در شرکت شروع به کار کرد و بعد از مدتی متوجه سرقت 300 هزار تومان از میز کارم شدم، ابتدا ماجرا را جدی نگرفتم تا اینکه بعد از یک هفته متوجه شدم 700 هزار تومان دیگر از کشوی میز کارم به سرقت رفته است.

وی افزود: با توجه به سرقت‌ها تصمیم گرفتم تا فیلم‌های دوربین مداربسته داخل اتاق را مورد بازبینی قرار دهم تا سارق پول‌ها را شناسایی کنم و این در حالی بود که به کارمند خدماتی شرکت جدید مشکوک بود.

مدیر اداری شرکت خصوصی ادامه داد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه وقتی به شرکت رفتم تا فیلم دوربین‌ها را مشاهده کنم متوجه شدم شبانه یک نفر وارد شرکت شده و اقدام به سرقت هارد دوربین‌های مداربسته و لپ تاپ و چندوسیله دیگر کرده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 103 گاندی برای دستگیری عامل این دزدی‌ها وارد عمل شدند ودر گام نخست به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف شرکت خصوصی مشاهده کردند مردی با پوشش زنانه وارد شرکت شده و اقدام به سرقت هارد کامپیوتر و وسایل داخل شرکت کرده است.

بررسی‌های پلیسی نشان از آن داشت که کارمند قسمت خدماتی شرکت که به تازگی مشغول به کار شده در این سرقت‌ها نقش داشته است.

همین کافی بود تا ماموران صبح سه شنبه 17 اردیبهشت ماه در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری مرد جوان شدند که این متهم پس از دستگیری با توجه به تناقض‌گویی‌ها و مدارک پلیسی به ناچار لب به سخن گشود.

کارمند خدماتی شرکت در اعترافاتش گفت: در 2 مرحله اقدام به سرقت پول از میز کار مدیر اداری شرکت کردم و وقتی فهمیدم قرار است فیلم های دوربین مداربسته را مورد بازبینی قراردهند تا سارق پول ها را دستگیر کنند نقشه جدیدی طراحی کردم.

وی افزود: با پوشیدن چادر و لباس زنانه، شبانه وارد شرکت شدم و هارد کامپیوتر دوربین های مداربسته و لپ تاپ و چند وسیله دیگر را سرقت کردم.

این مرد ادامه داد: به پول نیاز داشتم و چند بار از مدیر شرکت خواستم تا پول بیشتری به من پرداخت کنند اما بی فایده بود به همین خاطر تصمیم به سرقت گرفتم.

بنا بر این گزارش،سرهنگ فرهاد حیدری رییس کلانتری 103 گاندی با اعلام این خبر به رکنا گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس تهران قرار گرفته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟