حجم ویدیو: 6.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک سارق استرالیایی که از روشی منحصر به فرد برای پوشاندن صورت خود حین سرقت استفاده کرده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

این سارق که برای شناسایی نشدن، صورتش را با ماسک دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکاپوشانیده بود، به یک طلافروشی در ایالت کوئینزلند استرالیا دستبرد زد.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته جواهرفروشی تهیه و توسط پلیس منتشر شده است، این سارق در حالی که صورت خود را با یک ماسک دونالد ترامپ کاور کرده است در حال سرقت دیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که سارق ابتدا با چکش و چند ضربه پا ویترین طلافروشی را شکسته و سپس اقدام به سرقت ساعت‌ها می‌کند.

بنا به اطلاعیه پلیس این سرقت هنگامی رخ داد که سارق موفق به شکستن درب شیشه‌ای طلافروشی شد. پلیس استرالیا در شرح ماجرا گفت: یک سارق که ماسک دونالد ترامپ را بر چهره داشت با شکستن ویترین طلافروشی اقدام به سرقت تعدادی ساعت کرد. همچنین این سارق با شکستن درب طلافروشی مقداری از طلا و جواهرات را نیز به سرقت برد و پا به فرار گذاشت.

همچنین بنا به گفته پلیس این سارق علاوه بر داشتن ماسک رئیس جمهور آمریکا، یک پیراهن با مارک نایک، یک شلوار مشکی و همچنین کتانی با مارک نایک پوشیده بود.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: آیا این خبر و این ویدئو ساختگی نبود؟ کاربر دیگری در حالی که چند شکلک خنده به کامنت خود اضافه کرد نوشت: آیا مطمئن هستید که این سارق ماسک بر صورت دارد؟

گفتنی است پلیس استرالیا با انتشار این ویدئو از شهروندان خواست تا در شناسایی این سارق به آن‌ها کمک کنند. جستجو‌های پلیس برای دستگیری این سارق ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟