باران شیخی آزاد شد / دادستان اراک خبر داد +عکس

قاسمی دادستان اراک گفت: با تلاش شبانه روزی دستگاه قضا و نیروی انتظامی و امنیتی باران شیخی دختر ربوده شده اهل مهاجران شازند رها و آزادشد.

قاسمی افزود: در این رابطه متهمان و ربایندگان در چابهار دستگیر شدند.

باران شیخی

ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه ۲۴ فروردین سال جاری  از طریق تماس با مرکز سامانه ۱۱۰ استان مرکزی اعلام شد که دختری ۸ ساله به نام باران شیخی ساعت ۷:۴۰ به مقصد مدرسه از خانه خارج شده، اما با گذشت ۶ یا ۷ ساعت به مدرسه مراجعه نکرده است.

با پیگیری پلیس مشخص شد باران مفقود نشده و مورد ربایش و آدم ربایی قرار گرفته است که بلافاصله پلیس اقدامات خاص خود را در جهت پیگیری و رها سازی باران شروع و ۲ تیم از کار آگاهان خبره آگاهی استان مرکزی به زاهدان اعزام شدند و ۲ نفر از آدم ربا‌هایی که در استان مرکزی باران را سوار خودرو کرده و به چابهار منتقل کرده بودند دستگیرشدند.

در این رابطه دستگاه قضا، اعضای شورای تامین استان و استاندار مرکزی و پلیس با اولویت سالم بازگرداندن باران به خانواده اش با جدیت پرونده را پیگیری کردند تا اینکه سرانجام با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی آدم ربایندگان دستگیر و باران پس از ۲4 روز ربایش آزاد شد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارتباط باران با خانواده گفت: باران در طول مدت ربایش توانسته ۳ بار با خانواده تماس بگیرد اولین تماس ۲۴ ساعت پس از ربایش، بار دوم پنجشنبه هفته گذشته ۱۲ اردیبهشت ماه که حدود ۲۰ دقیقه با خانواده صحبت کرده و بار سوم هم روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه حدود ساعت ۴ بعدازظهر بوده این نشان می‌داد که باران درسلامت هست.

سردار کیومرث عزیزی با بیان اینکه طولانی شدن روند دسترسی پلیس با آدم ربا‌ها به این دلیل بود که ربایندگان افرادی بودند که ناهنجاری اجتماعی دارند و اولویت پلیس سلامت و آزادی باران برود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟