به گزارش رکنا، ساعت 17:15 یکشنبه 15 اردیبهشت مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر، از مرگ مرد 52 ساله‌ای باخبر شدند.به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات از سوی بازپرس جنایی آغاز شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد این مرد در حال انجام وظیفه بوده که مورد حمله مرد جوانی قرار گرفته است.

زن جوانی به‌نام شهلا که شاهد ماجرا بود به پلیس گفت: مدتی قبل با مردی به‌نام سروش ازدواج کردم اما به خاطر اختلافات شدید و مشکلات خانوادگی قهر کرده و به خانه پدرم رفتم.بعد از این قهر، کار به جدایی رسید و درخواست استرداد جهیزیه دادم. با قبول درخواستم از آنجایی که باز شدن قفل در خانه باید در حضور نماینده دادستان صورت می‌گرفت به همراه مأمور کلانتری و دادورز یکی از مجتمع‌های قضایی تهران راهی خانه در طبقه سوم آپارتمان شدم تا پس از بازشدن در خانه جهیزیه‌ام را انتقال دهم.غافل از اینکه در همان موقع یکی از همسایه‌ها با سروش تماس گرفته و ماجرای انتقال جهیزیه را خبر داد. به‌دنبال این تماس سروش، برادر، خواهر و زن برادرش راهی خانه شدند.

دقایقی بعد بین زن جوان و همسرش درگیری رخ داد و در همان موقع یک مشت به قفسه سینه دادورز مجتمع قضایی برخورد کرد؛ مشتی که باعث مرگ نماینده دادستان شد. در ادامه تحقیقات، شاهدان اعلام کردند که سروش یا برادرش مشت مرگبار را زده‌اند. این درحالی است که داماد جوان و برادرش منکر این ماجرا هستند. بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات در رابطه با این پرونده را صادر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟