زبیدی نیا گفت: با سعی و تلاش رئیس و اعضاء شعبه ۳۸ شورای حل اختلاف ویژه زندانیان اهواز قاتل با جلب رضایت اولیاء دم از چوبه دار رهایی یافت.

عفو و بخشش قاتل با تلاش اعضاء شعبه ۳۸ شورای حل اختلاف ویژه زندانیان اهوازرئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان اظهار کرد: چند سال پیش دو جوان در اهواز بر سر خصومت قبلی که با هم داشتند درگیر می‌شوند که در این درگیری یک نفر از آنان به قتل می‌رسد و قاتل پس از این حادثه دستگیر و روانه زندان می‌شود و قاتل با اعتراف به قتل، از سوی دادگاه محکوم به قصاص نفس می‌گردد.

وی افزود: قاتل پس گذشت چند سال از زندانی شدنش، طی درخواستی به شورای حل اختلاف استان مبنی بر اظهار ندامت از قتلی که مرتکب شده، خواستار وساطت شورای حل اختلاف اهواز برای عفو و بخشش خود توسط اولیاء دم شد که بلافاصله پس از بررسی درخواست وی، دستورات لازم برای حل و فصل موضوع و کسب رضایت خانواده مقتول، پرونده به شعبه ۳۸ شورای حل اختلاف ویژه زندانیان ارجاع داده شد.

زبیدی نیا در ادامه بیان داشت: با سعی و تلاش بی وقفه رئیس و اعضاء شعبه ۳۸ شورای حل اختلاف ویژه زندانیان و برگزاری جلسات متعددی با اولیاء دم، خانواده مقتول از خون فرزند خود گذشت نمودند و این جوان، پس از چندین سال از چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 474484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟