44 سارق و 3 زورگیر شرور در بندرعباس در دام پلیس گرفتار شدند + عکس

 محمداسماعیل مشایخ اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور افزایش ضریب امنیت در شهرستان، نیروی انتظامی شهرستان بندرعباس در 48 ساعت گذشته با موفقیت طرح ضربتی مقابله با سارقین و افرادی که اقدام به ناهنجاری در سطح شهر می‌کردند به مرحله اجرا گذاشتند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح، 44 سارق و یک باند 16 نفره سارق موتورسیکلت دستگیر و هشت دستگاه کشف شد. همچنین سه سارق زورگیر «وجه نقد از داخل خودروها» دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: همچنین بیش از 148 نفر مظنون به سرقت با میانگین سنی 25 سال دستگیر شده که اغلب آنان دارای سوابق کیفری هستند و تا کنون به 48 فقره سرقت متعدد اعتراف کرده‌اند و تعداد 10 دستگاه موتورسیکلت از آنان کشف شده است.

مشایخ ابراز داشت: در مجموع، یک باند سه نفره سارق قطعات محتویات داخل خودرو دستگیر و به 35 فقره سرقت داخل خودرو کشف شده است.

وی بیان کرد: همچنین سه نفر سارق زورگیر که با سلاح اقدام به تهدید شهروندان و زورگیری می‌کردند دستگیر شدند که دو نفر از آنان روانه زندان، و یک نفر دیگر نیز جهت انجام تحقیقات بیشتر، در اختیار مامورین قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 474158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟