خط و نشان دادستان همدان به طرفدارهای بهروز حاجیلو! / دستگیری همه نوچه های قاتل روحانی همدانی  + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 1.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11

کامران حمزه دادستان همدان در خصوص کسانی که به حمایت از قاتل شرو ( بهروز حاجیلو ) اقدام به تهدید و قدرت نمایی می کنند ، در گفتگو ی اختصاصی با «رکنا » گفت : براساس گزارش های مردمی ،پس به هلاکت رسیدن حاجیلو این فرد جنایتکار، تعدادی از نوچه های وی در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی کرده ، که این موضوع با دستور دادستانی همدان در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت . پلیس فتا نیز برای شناسایی افراد شرور منطقه عملیات های ضربتی خود را برای پاکسازی و دستگیری آنها به اجرا گذاشته است .

دادستان همدان حمزه در ادامه گفت : دادستانی همدان به کسانی که از قاتل شرور و جنایتکار در فضای مجازی با ارعاب و تهدید منطقه را ملهتب کنند ، اخطار می کند ، به شدت با آنها برخورد قاطع خواهد شد. همچنین در فرمایش رئیس قوه قضائیه کلیه دادستانهای سراسر کشور موظف شدند با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی ودیگر نهاد های ذیربط با اینگونه افراد که مخل آسایش و آرامش جامعه و مردم می شوند. برخورد قانونی صورت گیرد.

دادستان همدان در خصوص تحویل جسد قاتل جنایتکار اظهار داشت : هنوز در این زمینه شورای تامین استان همدان تصمیم نگرفته است.

حمزه در خصوص بازداشت تعدادی از همدستان بهروز حاجیلو گفت : ماموران پس از تحقیق درباره شهادت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی قاسمی ،دریافتند تعدادی از نوچه های حاجیلو – قاتل شرور – قصد فرار و پنهان کردن او را داشتند که این افراد شناسایی و دستگیر شدند .

گفتنی است ، حدود ساعت ۱۲ ظهر شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه جاری روبروی حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان، سرنشینان یک خودرو ۲۰۶ با سلاح به حجت الاسلام «مصطفی قاسمی» روحانی ۴۶ ساله تیراندازی کردند و او را به قتل رساندند.

مقتول کیست؟

«مصطفی قاسمی» امام جماعت مسجد حاج کربعلی بود و چندی پیش هم در حوزه علمیه دامغانی به عنوان مسؤول کتابخانه فعالیت می‌کرد. ضارب و مضروب هر دو ساکن یک منطقه بودند.

همین موضوع شاید وجود انگیزه شخصی را قوت بخشد، هر چند مراجع رسمی هنوز این مورد را تایید نکرده‌اند.

قاتل کیست؟

بهروز حاجیلو (قاتل) در منطقه قاسم‌آباد همدان زندگی می‌کند و به گفته برخی از طرفداران «وحید مرادی» از اراذل و اوباش معروف همدان است که سال گذشته کشته شد؛ این فرد پیش از این عکس‌ها و فیلم‌هایی با انواع سلاح‌های گرم در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود.

حاجیلو بعد از ارتکاب قتل مطلبی در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کند و به قتل اعتراف می‌کند، بعد از وقوع قتل و شناسایی قاتل پلیس بلافاصله در صحنه وقوع جرم حاضر می‌شود و برادر قاتل را دستگیر می‌کند چرا که خودرویی که از آن در جریان وقوع قتل استفاده شده متعلق به برادر قاتل بوده است.

نحوه هلاکت بهروز حاجیلو قاتل طلبه همدانی

سردار بخشعلی کامرانی صالح صبح یک‌شنبه ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه قاتل روحانی ۴۶ ساله ساعت ۴ بامداد امروز در یکی از مناطق حاشیه شهر، به دام افتاد.

همه نقاطی که امکان داشت مجرم در آن پنهان شود تحت نظر پلیس قرار گرفت و سرانجام قاتل ساعت ۴ بامداد در یک درگیری مسلحانه در مخفیگاه خود به هلاکت رسید.

کامرانی صالح با بیان این‌که عملیات دستگیری مجرم بیش از ۲۰ دقیقه به طول انجامید، یادآور شد: در این درگیری مسلحانه دو تن از مأموران دچار جراحت سطحی شدند که خوشبختانه در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارند و جراحت‌شان سطحی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟