حجم ویدیو: 17.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:50

به گزارش خبرنگار رکنا، پسر 12 ساله شهید حجت الاسلام مصطفی قاسمی روحانی جوانی که به دست یک شرور در همدان به ضرب گلوله جان باخت در روز مراسم پدر در حالیکه مظلومانه گوشه ای از مراسم پدرش ایستاده بود درباره حادثه خونین قتل پدر گفت: وقتی از مدرسه به خانه بازگشتم دیدم محله مان شلوغ است از همسایه ها علت شلوغی را پرسیدم چون جلوی درب خانه مان هم جمعیت زیادی بود یکی از همسایه ها گفت دوست پدرم تصادف کرده و این شلوغی به همین علت است.

وی با بغضی در صدا و چشمان مظلومی که حلقه اشک در آن جای گرفته بود ادامه داد: کیف مدرسه ام را به زن دایی ام دادم و با بچه های محل مشغول بازی شدم.

محمد مهدی 12 ساله  بی خبر بود و هنوز نمی دانست چه بلایی سر پدر آمده وقتی بعد از بازی با دوستانش به خانه بازمی گردد در کمال ناباوری متوجه می شود پدر برای همیشه از این جهان رخت بسته و به دیار باقی شتافته است. هزار و یک سئوال ذهن این نوجوان 12 ساله را به خود درگیر می کند آخر پدر چه کرده بود که باید خونش به زمین می ریخت ؟ به چه گناهی من ، مادر و دو خواهرم را ترک کرد و از پیش مان رفت.

محمد مهدی از آخرین باری که صورت پدر را دید گفت: ساعت 10 صبح همان روز حادثه ، آخرین باری بود که پدر را در خانه دیدم . پدر بالاخره به آرزویش  که شهادت بود رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 472895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدیه شایگان
آیا این خبر مفید بود؟