سردار احمد طاهری گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" یک باند قاچاق را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو قصد جابجایی محموله سنگین مواد افیونی را از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را در حال جابجایی مواد مخدر با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت در یکی از محور‌های مواصلاتی فرعی شهرستان ایرانشهر شناسایی کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین پلیس به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و با توجه به آتش پرحجم تکاوران پلیس با برجا گذاشتن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۲ عضو این باند قاچاق مسلحانه مواد افیونی عنوان کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاکسازی از منطقه و خودرو‌ها ۲ تن و ۳۹۸ کیلو تریاک، ۱۴۶ کیلوگرم حشیش، ۹ کیلو و ۲۰۰ گرم هروئین، ۶ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر به همراه یک قبضه سلاح کلاش، سه تیغه خشاب و ۲ هزار و ۴۸ عدد فشنگ کلاش کشف کردند.

وی تصریح کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟