فرار دزدان ترسو طلاهای یک خانه بدون جوهرات سرقت کرده +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده ریس پلیس شهرستان آبادان گفت: ماموران کلانتری 11 ولیعصر در جریان سرقت خانه ای در منطقه کوی ولیعصر قرار گرفتند و با حضور در محل پی بردند که دزدان طلاهای داخل خانه مرد جوان را به سرقت برده‌اند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات میدانی از اهالی محل متوجه شدند که یک خودروی سمند سفید قبل از ماجرای سرقت در محل حضور داشته و پس از نیم ساعت از محل خارج شدند.

رییس پلیس آبادان گفت: تجسس‌ها ادامه داشت تا اینکه ماموران خودروی سمند مرموز را در بلوار ایستگاه 7 منطقه بهار مشاهده کردند که پلیس از یک تعقیب و گریز پلیسی، راننده خودرو و همدستش در شلوغی نزدیک ترمینال پا به فرار گذاشتند که ماموران در بازرسی داخل خودرو 5 جفت النگوی طلا، گردنبند، انگشتر سرقتی به دست آوردند.

سرهنگ تقی زاده در پایان با بیان اینکه بلافاصله به مالباخته تماس گرفته شد و با ارائه فاکتور طلاجات و بررسی های صورت گرفته اموال مکشوفه تحویل وی گردید و سارقین متواری نیز بلافاصله شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد گفت: وقتی مالباخته طلاجات خود را روی میز کاری پلیس دید از ذوق خوشحالی اشک ریخت و این خوشحالی شهروند زیباترین هدیه برای پلیس است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 472656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟