تیکه تیکه کردن جوان تهرانی با 21 ضربه چاقو! / آدم فروشی فاجعه خونین رقم زد! + عکس

شامگاه یازدهم بهمن ماه سال ۹۶ به ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی خبر رسید جنازه یک پسر جوان پشت فرمان پژو ۲۰۷ پیدا شده است.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، ماموران پلیس به خیابان موردنظر رفتند و با جنازه خونین صدرا که با ضربات متعدد چاقو کشته شده بود روبه رو شدند .جنازه با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد .در بررسی‌ها روشن شده قربانی، دقایقی قبل با یکی از دوستانش به نام محمد درگیر بوده است.

به این ترتیب محمد ۳۰ ساله بازداشت شد اما جرمش را انکار کرد و ادعا کرد با صدرا او را نکشته است .

محمد دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای این جلسه وکیل اولیای دم در جایگاه ویژه ایستاد و به نمایندگی از پدر و مادر صدرا برای محمد حکم قصاص خواست .

سپس محمد به جرم قتل،وارد کردن ضربات غیر موثر در جنایت و شرب خمر از خود دفاع کرد و اتهاماتش را نپذیرفت.

وی گفت: صدرا را در سوپرمارکت دیدم و با او احوالپرسی کردم و حال یکی از دوستان مشترکمان از او پرسیدم اما او که مشروب خورده و مست بود با تندی جوابم را داد .سپس شروع به فحاشی کرد . او می گفت بچه های محله ما همگی آدم فروش هستند .به او اعتراض کردم تا فحاشی نکند اما یکباره به رویم قمه کشید و چند ضربه به من زد .درگیری بالا گرفته بود که چند نفر برای میانجیگری وارد دعوا شدند.

وی ادامه داد: صدرا خیلی عصبانی بود و هر کسی را که به او نزدیک می شد با قمه می زد. من از شاهدان خواستم تا بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.صدرا به محض اینکه شنید قرار است پلیس به محل بیاید سوار پژو ۲۰۷ شد تا از محل فرار کند اما من قمه اش را از داخل ماشین برداشتم و از او خواستم تا آمدن پلیس منتظر بماند ولی به سرعت سوار ماشینش شد و رفت .من هم قمه را به سمت ماشین او پرتاب کردم که به دیواره ماشینش خورد. دیگر از او خبری نداشتم تا اینکه متوجه شدم پلیس جنازه خونین او را پیدا کرده است .

این متهم به قضات دادگاه گفت: پزشکی قانونی جای ۲۱ بریدگی را در کتف صدرا تایید کرده است اما من در آن دعوا هیچ ضربه ای به او نزدم. صدرا ممکن است کمی آن طرف تر با یک نفر دیگر درگیر شده و از سوی او کشته شده باشد . در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟