به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس تگزاس مامای یک بیمارستان را به جرم خرید و فروش نوزادان دستگیر کرد.

دوشنبه هفته پیش، زنی به نام گلنسا که از 5 سال پیش با خانواده اش از افغانستان به امریکا مهاجرت کرده و در تگزاس ساکن شده است وقتی برای دومین زایمان به بیمارستان رفت باور نمی کرد بچه اش را بفروشند.

گلنسا بعد از تولد نوزاد پسر و بعد از اولین باری که به او شیر داده بود شنید که نوزادش مرده به دنیا آمده است و این درحالی بود که یکی از پرستارها قاطعانه به گلنسا گفته بود بچه اش سالم است و بعد از شیرخوردن بدون ایراد و عیب در بخش بوده است.

همین کافی بود تا زن افغان با فریاد و جیغ و درحالیکه شوهرش هم در بیمارستان سرو صدا کرده بود پلیس را خبر کند و همین راز مخوفی را فاش کرد.

به گفته مامورپلیس، متهم نانا 35 ساله مادرانی که برای زایمان به بیمارستان مراجعه می کردند را پس از زایمان و بیهوشی اقدام به سرقت نوزادانشان می کرد و با این کار جنین و نوزادان را باقیمت کمتر به زوج های جوانی که توان باروری نداشتند، می فروخت اما درباره گلنسا بخاطر غفلت نوزاد به بخش انتقال یافته بود و چون آن را پیش فروش کرده بود ریسک کرده و با وجود شیردادن مادر به نوزاد آن را ربوده بود.

پس از اثبات  گناهکار بودن نانا وی به اداره پلیس برای بازجویی منتقل شد.

گفتنی است که مامای جوان مدعی بود با این کار قصد کسب در آمد بیشتر داشت و همچنین می خواست با این کار خانواده هایی که در حسرت کودک بودند را خوشحال کند.

در حال حاضر زن جوان در بازداشت است تا پس از انتشار عکسش در رسانه و روزنامه شاکیان این پرونده به اداره پلیس مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 472639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟