8 تن مرغ زنده قاچاق کشف شد/ مرغ ها در دهلران توقیف شدند

حیدر ولی‌زاده، معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام اظهار داشت: در راستای نابسامانی بازار و عدم مدیریت صحیح از سوی متولیان تنظیم بازار گوشت مرغ در استان ایلام و در جهت کنترل بازار و پیشگیری از خروج غیرقانونی مرغ زنده از شهرستان دهلران دستورات ویژه‌ای به تمام یگان‌های انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان صادر شد.

وی افزود: با هماهنگی با این شعبه و با تلاش ماموران انتظامی ۴ کامیون مرغ زنده به تعداد ۶۰۴۸ قطعه مرغ به وزن ۸ تن و ۲۵۰ کیلوگرم به ارزش یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال کشف و توقیف شد.

معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام با بیان اینکه این محموله مرغ به مقصد استان خوزستان بصورت عرضه خارج از شبکه روانه شده بود، اضافه کرد: پس از توقیف این محموله قاچاق دستورات ویژه‌ای در خصوص ذبح آنها در کشتارگاه دزفول صادر که پس از بسته بندی لازم تمامی محموله‌های کشف شده در شهرستان دهلران و با نظارت دستگاه‌های نظارتی بین عموم مردم و با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

ولی‌زاده در پایان اضافه کرد: با متخلفین و اخلالگران در بازار که موجب بی‌نظمی ونابسامانی در بازار و معیشت مردم می‌شوند به شدت برخورد قاطع و قانونی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472612 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟