اولین عکس از جسد بهروز حاجیلو قاتل روحانی همدان! + فیلم و جزییات
حجم ویدیو: 3.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

 بهروز حاجیلو شرور معروف 5 صبح امروز در منطقه جانبازان همدان به محاصره پلیس در آمد و در درگیری مسلحانه کشته شد.

 پس از کشته شدن روحانی همدانی اقدامات امنیتی به شدت اجرا شد و این شرور معروف که قصد فرار از کشور را داشت در مخفیگاه خود در منطقه جانبازان که درجنوب همدان قرار دارد به دنبال فرصتی بود تا بتواند به منطقه قوره کردستان رفته و از کشور خارج شود.

 ساعت 4 و نیم صبح که شرور قاتل از مخفیگاه خود بیرون آمده بود با توجه به استقرار ماموران در تمام نقاط شهر او بلافاصله شناسایی و درگیری مسلحانه در منطقه جانبازان بین شرور قاتل و ماموران امنیتی آغاز شد.

قاتل که به همراه خود یک اسلحه کلاش داشت پس از مجروح کردن دو تن از ماموران، در این درگیری کشته شد.

وی با اشاره به اینکه هنوز انگیزه قتل طلبه همدانی روشن نیست، ادامه داد: 4 تن از اقوام بهروز حاجیلو که دستگیر شده اند پس از این حادثه از ترس به قروه کردستان گریخته بودند و هنوز ارتباطی بین آنان و اقدام جنون آمیز شرور قاتل نیست.

به گزارش خبرنگار رکنا، خودرویی که بهروز حاجیلو با آن اقدام به فرار از محل قتل کرده بود در کنار یک پمپ بنزین در همدان رها شده بود لحظاتی پس از حادثه پیدا شده بود.

بهروز حاجیلو که صبح دیروز با شلیک مرگبار به سوی یک روحانی در همدان وی را کشته بود، تحت تعقیب پلیس بود که با دستور مقامات قضایی و پلیسی استان همدان و همکاری نهاد‌های مختلف 4 تن از دوستان بهروز حاجیلو که در فراری دادن وی کمک کرده بودند 5 ساعت پس از وقوع جنایت در قروه کردستان در حالی که قصد حرکت به سمت مرز‌های غربی کشور را داشتند، دستگیر شدند. خود متهم نیز صبح امروز در محاصره پلیس اقدام به درگیری مسلحانه کرد که کشته شد و 4 نفر از عوامل شهادت طلبه همدانی دستگیر شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی قاسمی طلبه ۴۶ ساله روز شنبه ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه ظهر بر اثر تیراندازی در کوچه آخوند همدان، جان خود را از دست داد.مرحوم قاسمی امام جماعت مسجد"حاج کربلایی علی معروف به حاج کبلعلی" واقع در امامزاده عبدالله همدان، ابتدای بلوار زینبیه، کوچه حاج مصطفی، مسئول سابق کتابخانه مدرسه آیت الله دامغانی در همین کوچه بود که روز گذشته هنگام خروج از حوزه علمیه ملاعلی معصومی همدانی با شلیک دو گلوله کلاشینکف جان خود را از دست داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟