پختن کودک 4 ماهه در قابلمه آب جوش/ مرد همسایه راز پلید مادر کودک آمریکایی را برملا کرد +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی جوان در ایالت تنسی آمریکا به جرم قتل کودک 4 ماهه نامزدش دستگیر و زندانی شد.

با تماس مادر کودک با اداره پلیس ماموران وارد ماجرا شدند و با بررسی صحنه جرم و انتقال جسد به پزشکی قانونی متهم را قبل از متواری شدن دستگیر کردند.

به گفته مجرم، وی زمانی که فهمید پدر واقعی پسر 4 ماهه شان نیست و تاکنون به اشتباه فکر می کرد که پدر واقعی کودک است در اقدامی وحشتناک کودکشان را به قتل رساند.

گفتنی است که نامزد متهم در دورانی که با کارلوس 33 ساله در ارتباط بود با رابطه پنهانی که با همسایه اش داشت از او باردار شد و پسر 4 ماهه اش متعلق به مرد همسایه بوده که زن جوان با فریب و دروغ به کارلوس نشان داده که از او باردار شده و پسرشان متعلق به او است.

به گفته افسر پلیس، این موضوع زمانی لو رفت که مرد همسایه قبل از نقل مکان راز رابطه اش را فاش کرد و گفت پسرشان متعلق به او است و آزمایش دی ان ای اظهارات او را اثبات می کند.

کارلوس که به شدت از این موضوع عصبانی شده بود با کتک زدن نامزدش او را وادار کرد تا کودکشان را برای آزمایش ببرند که متاسفانه دی ان ای جنایت زن جوان را فاش کرد.

به گفته متهم، وی پس از فهمیدن ماجرا با کتک زدن نامزدش کودک را با چاقو کشت و بدنش را در قابلمه آب جوش پخت و زن خیانت کار که شاهد ماجرا بود با تماس با اداره پلیس درخواست کمک کرد و با امدادرسانی سریع ماموران پلیس، متهم دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 472423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟