ساعت 6:30 دقیقه عصر امروز مسئولان بیمارستان واوان از مرگ پسر جوان که از ناحیه گردن به شدت زخمی شده بود به کلانتری 171 کهریزک خبر دادند.

ماموران پلیس با حضور در بیمارستان بررسی های خود را آغاز کردند و برادر مقتول را که نخستین شخص بود او را در وضعیت وخیم به بیمارستان رسانده بود را مورد بازجویی قرار دادند. برادر مقتول به ماموران گفت: ساعاتی قبل برای دیدن برادرم به محل کارش که یک انباری در کهریزک بود رفتم. هنگامی که به محل مورد نظر رسیدم حسابی شوکه شدم، برادر از ناحیه گردن خونریزی می کرد و من خیلی سریع او را به بیمارستان رساندم

امام متاسفانه او نتوانست دوام بیاورد و جانش را از دست داد.

ماموران در ادامه بررسی های خود قاتل را که یک جوان 26 ساله افغان و همکار مقتول بود را شناسایی و خیلی زود وی را دستگیر کردند.

در ادامه سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم رئیس کلانتری 171 کهریزک در خصوص عامل درگیری منجر به این جنایت گفت: مقتول یک تبعه افغانستان بود چندی پیش پیراهن خود را گم کرده است تا اینکه عصر امروز در محل کارش پیراهن خود را در دست همکارش مشاهده می کند و همین جریان باعث درگیری آنها شده است.

وی افزود: قاتل هنگام درگیری کنترل خود را از دست می دهد و با چاقوی میوه خوری قاتل را از ناحیه گردن به قتل می رساند.

" قاتل و مقتول که هردو از تبعه افغانستان بودند 5 سال در یک انبار واقع در کهریزک تهران با یکدیگر همکار بودند".

بنا به گزارش رکنا، با دستور مقام قضایی متهم برای بررسی های بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟