سید محمد جواد حسینی، قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در رابطه با ضرب و شتم یک پاکبان کرجی توسط سرنشینان یک خودرو گفت: اطلاعات به دست آمده حاکی از این است که نیمه شب سه شنبه، ابتدا درگیری لفظی میان راننده خودروی سمند و دیگر سرنشین آن با پاکبان محل صورت گرفته و درنهایت این دو نفر، پاکبان را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده اند.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج افزود: تصاویر مربوطه توسط دوربین های موجود در محل حادثه ضبط شده و پس از پیگیری های شهرداری کرج و اخذ مجوزهای لازم، تصاویر بازبینی و شماره پلاک خودرو و چهره ضاربان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه اظهارات حاضرین در محل و شواهد ضبط شده توسط دوربین ها نشان دهنده آن است که مجرمین در حالت عادی نبوده اند، مطرح کرد: این کارگر شهرداری بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است و به دلیل وخامت اوضاع جسمی وی، قادر به مصاحبه نیست.

حسینی با اشاره به وجود اراذل و اوباش در سطح شهر که گاهی نمی توان آن ها را کنترل کرد، گفت: افرادی در جامعه هستند که جسورانه افراد زحمت کش و بی آزاری همچون پاکبانان که مشغول پاکیزگی شهر هستند را مورد آزار قرار می دهند اما در حال حاضر از طریق مراجع قضایی پیگیر ماجرا هستیم تا ضاربان به محض دستگیری به اشد مجازات خود برسند.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در پایان توضیح داد: حدود 13 هزار نیرو در مجموعه شهرداری کرج تحت پوشش بیمه حقوق مدنی هستند و تمام هزینه های مربوطه توسط خدمات شهری پرداخت می شود تا خانواده این فرد زحمت کش دچار مشکل نشوند و به محض دستگیری مجرمین، این هزینه ها دریافت و به حساب شهرداری و بیمه واریز می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 472007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟