به گزارش گروه ترجمه رکنا، عروس خانومی که برای جشن عروسی اش از باغ شخصی گل می دزدید در فضای مجازی سوژه شده است.

این عروس خانم که از خانواده یک مهاجر افغان در استرالیا است و در  ماجرای عجیبش در فضای مجازی منتشر شده برنامه ریزی برای هزینه ها را به خوبی درک نکرده بود، زیرا در هنگام بودجه بندی برای مراسم عروسی و دکوراسیون و تشریفات از چندین مرز عبور کرد که عجیب ترین آنها اقدام به دزدی بوده است.

گفته می شود که این عروس، به باغ همسایه اش رفته است و یک گل رز بوته ای به ارزش 165 پوند را دزدیده است و خرد کرده تا برای مراسم عروسی اش استفاده کند. همسایه او یک باغبان است و بعد از اینکه متوجه شد چه اتفاقی افتاده است، گیج و خشمگین شده بود و برای برخورد مناسب تصمیم گرفت همه چیز را به صورت آنلاین در یک گروه فیس بوک فستیوال عروسی نشان داد.

صاحب گل های دزدیده شده توسط عروس خانوم می گوید: صبح روز جمعه به باغ آمدم تا هر گل رز تکی را بکنم و در کنار مابقی بکارم، که به یکباره از تعجب خشکم زد ، گل های من نبودند و تعدادی پر پر شده بودند، از جمله هیبرید امالیا که بسیار نادر است و به مدت 3 سال طول کشید تا رشد کند.

این زن باغبان که نامی از او هم منتشر نشده است سعی می کند تا ویدئو را برای پلیس ارسال کند، در همین حین یکی از آشنایانش می گوید که آنها را در دستان عروس همسایه و در میان عکس های مراسم ازدواج شان دیده است ، او عکس ها را نشان داد و زن فورا متوجه شد که آنها در حقیقت همان گل های او هستند.

زن باغبان با دیدن تصاویر گفت :این گل های من است که در گلدان های رنگارنگ برای تزیین این مراسم ازدواج چیده شده اند، آنها بسیار متمایز، نقاشی شده به رنگ سفید هستند که به عنوان تزئین و دکوراسیون میز استفاده می شود.

او می دانست که آنها برای او هستند، زیرا در منطقه تنها فردی است که چنین گل هایی را پرورش می دهد خود اوست و کس دیگری فرصت و مهارت پرورش آنها را ندارد. در نهایت خانم باغبان پس از کشف ماجرا و دیدن تصاویر گل های دزدیده شده اش، سعی کرد پلیس را درگیر کند.

هنگامی که در نهایت او با عروس برخورد کرد، برای اعمالش او را بازخواست کرد اما تنها کلماتی که عروس گفت این بود که:آنها فقط گل هستند. من به گل های شما برای تزئین مراسم عروسی ام نیاز داشتم و شما یک حیاط کامل از این گل ها دارید.

پلیس عروس را به مبلغ 50 یورو جریمه کردند و خانواده افغان نزد همسایه ها رسوا شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟