پلاک مخدوش پژو 405 در اتوبان همت راز محموله ممنوعه را فاش کرد +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ مهدی نامجو رییس پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور فاتب با اعلام این خبر گفت: تیم گشت زنی بزرگراه به سرتیمی ستوانیکم اوصانلو و همراهی سرباز وظیفه کریم زاده حین گشت زنی در بزرگراه همت به خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک می شوند که مشخص شد در اعداد و وضعیت پلاک دستکاری شده است.

پلیس راهور کشف مشروبات الکلی

سرهنگ نامجو افزود : با توجه به مشکوک بودن وضعیت ظاهری خودرو ۴۰۵ و دست کاری پلاک ، تیم گشتی به این خودرو با بلندگوی و آژیر پلیس دستور ایست می دهند که راننده به هیچ عنوان به دستورات پلیس توجه نمی کند و بر سرعت خود می افزاید .

وی ادامه داد : تعقیب و گریز پلیسی ادامه داشت تا اینکه راننده خودرو در مسیر خروجی اتوبان همت به شیخ فضل الله توقف می کند که راننده پس از توقف از خودرو پیاده شده و به سرعت پا به فرار می گذارد.

سرهنگ نامجو گفت : ماموران در ادامه خودروی پژو 405 را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد این خودرو محموله مشروبات الکلی بار زده است.

پلیس راهور کشف مشروبات الکلی

وی افزود: با برسی های اولیه کارشناسان در محل به این نکته جالب و قابل تامل بر خوردند که مخزنی حاوی گازوییل و روغن بین راه خروجی اگزوز تعبیه شده که با گرم شدن و خروج از اگزوز باعث ایجاد دود شدید در عقب خودرو می گردد که با این اقدام سعی در اختلال و جلوگیری از دید ماموران داشته تا بتوانند بر سرعت وسیله افزوده و متواری شوند.

موارد و کشفیات در صورتجلسه ای جهت سیر مراحل قانونی در اختیار کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ نامجو از همشهریان خواست با دیدن موارد و موضوعاتی که می تواند به پلیس در کشف اقدامات مجرمانه کمک نماید با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟