به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمدرضا ملکوتی رییس کلانتری 149 امامزاده حسن در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 16 شنبه 31 فروردین ماه امسال ماجرای سقوط یک نوزاد از ساختمان پنج طبقه به پلیس مخابره شد.

وی ادامه داد: ماموران گشت عملیات کلانتری در محل حاضر و تحقیقات اولیه کلید مشخص شد نوزاد 5 ماهه پسر، در حالیکه به شدت از ناحیه سر آسیب دیده روی آسفالت کوچه افتاده است.

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات در مرحله بعدی مشخص کرد پدر و مادر این طفل در طبقه چهارم ساختمانی که دقیقا وی از آن پرتاب شده است زندگی می کنند.

وی بیان داشت:‌ از پدر تحقیقات صورت می گیرد که وی مدعی شد در لحظه این اتفاق در اتاق دیگر خانه بوده و مادر طفل نیز ادعا کرد چون فرزندش سر و صدا و گریه می کرد او را جلوی پنجره می‌گیرد تا آرام شود و در یک لحظه غفلت ، کودک از ساختمان به پایین پرتاب می شود.

وی افزود: به این ترتیب پرونده ای با هماهنگی مرجع محترم قضائی تشکیل داده و مادر دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدکه با این حال پدر کودک از همسر خود اعلام گذشت کرد.

پسر 5 ماهه برای درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد و تلاش پزشکان براین نجات جان وی ادامه داشت تا اینکه با گذشت 2 روز از این ماجرا نوزاد 5 ماه تسلیم مرگ شد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟