راز قتل زن دوم صدام حسین فاش شد! / دختر صدام مادرناتنی و خواهرناتنی اش را به دادگاه می کشد!+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دختران ناتنی صدام حسین یک بار دیگر به جان هم افتاده و شبکه اجتماعی را صحنه دعوای خود کردند.

بعد از آنکه نانا که خود را دختر صدام حسین می‌داند با قرار دادن پرچم اسرائیل در مقابل خود، دختر و همسر اول صدام حسین را به دست داشتن در کشتن مادرش متهم کرد، دختر صدام حسین نیز با کمک بیانیه رئیس عشیره‌اش، نسبت این زن را به پدرش انکار کرد.

به نوشته رسانه‌ها این زن که در آلمان اقامت دارد در واکنش به اعلامیه عشیره صدام حسین مبنی بر عدم انتسابش به صدام تاکید کرد : هیچ کس نمی‌تواند منکر نسبتم با پدرم شود. من همه آنها را به دادگاه خواهم کشاند.

او با متهم کردن خواهر ناتنی‌اش، رغد صدام حسین به موج‌آفرینی تبلیغاتی علیه خواسته‌هایش گفت: همه رغد را می‌شناسند و می‌دانند که او چه دروغگوی بزرگ و جاه‌طلبی است.

در مقابل رغد صدام حسین هم در بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد تاکید کرد فردی که خود نانا معرفی می‌کرد دختر صدام حسین نیست و با سخنان و مواضعش از جمله بر افراشتن پرچم اسرائیل حقیقت خویش را به همگان نشان داد.

از سوی دیگر نانا هم ادعا می‌کند رغد صدام حسین به همراه حسین کامل همسرش و ساجده خیرالله، همسر اول صدام حسین روز 16 جولای 1995 مادرش را کشته‌اند و او اسناد و مدارکی دال بر این امر و نیز نسبتش با صدام حسین در اختیار دارد و شخص صدام حسین او را از ترس سوءقصد به جانش به سوئیس فرستاد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟