به گزارش خبرنگار جنایی رکنا سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح این خبر بیان داشت: از ظهر روز گذشته طی چندین نوبت به ماموران کلانتری 157 مسعودیه درگیری و نزاع خانوادگی در یکی از محلات اعلام شده بود که هربار با حضور ماموران در محل، افراد این خانواده به آرامش دعوت می شوند.

وی ادامه داد: این گزارشات ادامه داشت تااینکه حوالی ساعت سه بامداد گزارش دیگری از همان محله در خیابان مسعودیه تهران اعلام شد و سریعا ماموران کلانتری 157 مسعودیه دوباره به محل اعزام شدند که در آنجا متوجه شدند مرد 39 ساله ادعای قتل همسر 38 ساله خود را دربرابر خواهرزن ها و برادرزن هایش مطرح کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: براساس گزارشات قبلی، سرآغاز درگیری این ماجرا بود که قاتل از اسفند سال گذشته با جواب های سربالای خود سعی کرده بود ماجرای قتل همسرش را از بقیه پنهان کند تا اینکه در مراجعات مکرر خواهر زن ها و برادر زن هایش بالاخره لب به بازگویی واقعیت می پردازد.

سرهنگ موقوفه ای تصریح کرد: این مرد که فرزند چهارساله ای نیز از همسر خود دارد مدعی شده پنجم اسفند ماه گذشته حوالی ساعت پنج صبح، طی درگیری های متداول که با همسرش داشته است وی را با دست خفه می کند؛ متهم مدعی شد جسد همسرش را پس از اینکه مطمئن می شود هیچگونه علائم حیاتی ندارد، با پراید برادرش به تنهایی به حوالی امامزاده هاشم در جاده هراز می برد و در همان حوالی میان نخاله هایی پرتاب می کند و به خانه اش باز می گردد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در انتها یادآور شد: با هماهنگی های قضائی انجام شده، متهم برای انجام تحقیقات بیشتر و مشخص شدن انگیزه اش از ارتکاب به قتل در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟