پیدا شدن یک دختر جدید برای صدام حسین / از ترس خواهر ناتنی ام به سوئیس فرار کردم + عکس

یک زن مقیم آلمان به نام «نانا»، با ارائه برخی مدارک و شواهد، ادعا کرده است که او دختر مشروع صدام حسین از همسرش سلمی اسعد سعید است.

به گزارش فرارو، رغد، دختر بزرگ صدام، این ادعا را رد کرده و گفته است نانا هیچ ارتباطی با پدرش صدام ندارد. نانا ادعا می‌کند که رغد به همراه مادرش ساجده خیرالله و شوهرش حسین کامل، مادر او را به قتل رسانده و سپس به اردن فرار کرده‌اند.

طبق روایت نانا، مادرش سلمی در سال ۱۹۹۵ در عراق کشته شد و پس از این واقعه، صدام او را به سوئیس فرستاد. چون نگران بود ساجده به نانا آسیب برساند.نانا می‌گوید او قصد داد به عراق بازگردد و فعالیت سیاسی کند. در عین حال او اعلام کرده است که سیاست حزب بعث را دنبال نخواهد کرد.

نانا در این خصوص گفت: «پدرم تاج سرم هست، اما به هیچ وجه از سیاستش پیروی نخواهم کرد. چرا که من در سیاست بین الملل اثر خاص خودم را دارم. ضمن احترامی که به حزب بعث دارم، من به هیچ وجه عضوی از آن نیستم و هیچ ارتباطی با آن ندارم.

در جریان من هم هیچ بعثی حضور ندارد. بلکه همه اعضای آن افراد مسالمیت آمیز، ملی‌گرا، آکادمیک و دارای مدارک عالی هستند.» در مقابل، رغد با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی خود، ضمن رد ادعا‌های نانا، گفت: «بار دیگر نانا، که ادعا می‌کند دختر صدام حسین است، با ستاره صهیونیستی داود ظاهر می‌شود. تاکید می‌کنیم که او دختر رئیس‌جمهور صدام حسین نیست و هیچ ارتباط دور یا نزدیکی با او ندارد.»

منابع نزدیک به خانواده صدام به شبکه العربیه گفته‌اند اظهارات نانا صحیح نیست و مدارکی که ارائه کرده است، تقلبی هستند. نانا یک گواهی تولد ارائه کرده که در آن محل تولد، استان تکریت عنوان شده است. اما منابع نزدیک به خانواده صدام می‌گویند در عراق استانی به نام تکریت وجود ندارد بلکه تکریت شهری در استان صلاح الدین است.

نانا به شبکه رووداو عراق گفت: «رغد از من دچار وحشت شده است و نمی‌خواهد به قدرت برسم تا حقیقت ترسناک برای همه آشکار نشود.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پیدا شدن یک دختر جدید برای صدام حسین

پیدا شدن یک دختر جدید برای صدام حسین

کدخبر: 470836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟