حجم ویدیو: 1.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11

حماقت عجیب زن جوان چینی موجب شد تا سگ خانگی او در مقابل چشمانش جانش را از دست دهد. این زن با انداختن سگ به داخل یک استخر یادگیری شنا در یک فروشگاه حیوانات قصد آموزش شنا به سگ خود را داشت که این حادثه رخ داد.
در حالی که حیوان زبان بسته در موقعیت خطرناکی قرار گرفته بود و در حال جان دادن بود این زن که متوجه این اتفاق نشده بود کماکان به فیلمبرداری خود ادامه داد. در ادامه زمانی این زن به همراه کارمند فروشگاه متوجه مرگ حیوان زبان بسته شدند که برای نجات آن بسیار دیر شده بود.
ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته فروشگاه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که صاحب سگ دوربین تلفن همراه خود را آماده تهیه فیلمکرده است، کارمند فروشگاه سگ را به داخل استخر می‌اندازد. در ادامه فیلم در حالی که سگ بیچاره دائماً به زیر آب می‌رود و در حال جدال با مرگ است این دو تنها نظاره‌گر آن هستند و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند. مسئول فروشگاه تنها ۳۰ ثانیه بعد از آنکه این حیوان زبان بسته به زیر آب رفته بود تلاش کرد تا جان آن را نجات دهد که تلاش او بی‌نتیجه ماند.
این اتفاق روز سه شنبه در یکی از فروشگاه‌های حیوانات شهر " گوانژو" چین رخ داد. استخر شنای حیوانات خانگی در این فروشگاه در اواخر ماه سپتامبر راه اندازی شده بود و از صاحبان حیوانات خانگی برای هزینه شنای هر حیوان در این استخر ۵۰ یوان (۵.۶ یورو) دریافت می‌شد.
گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا این فروشگاه غرامتی بابت کشته شدن سگ در اثر قصور کارمند فروشگاه به صاحب سگ پرداخت خواهد کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 469640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟