به گزارش حوادث رکنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی ، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه متهم پرونده سرقت مسلحانه ی منجر به جنایت در خیابان ظفر ،  در سحرگاه امروز دوشنبه مورخه ۲۶ فروردین ماه خبر داد .

متهمین در همان تحقیقات اولیه صراحتا به سرقت مسلحانه طلاجات و ارتکاب جنایت با شلیک گلوله در روز جمعه مورخ ۲۳ فروردین ماه سال جاری در خیابان ظفر اعتراف کردند .

به گزارش خبرنگار گروه حوادث رکنا، ساعت 10 صبح روز جمعه 23 فروردین در خیابان ظفر در یک مجتمع مسکونی 5 طبقه دو فرد مسلح به زور وارد یک آپارتمان شدند و بعد از ورود به خانه از صاحبخانه درخواست طلا کردند.

طبق تحقیقات پلیس آگاهی تهران زن میانسال از ترس مقداری از طلاهایش را به سارقان می دهد و بعد از دزدیدن طلاها ، دزدان مرد 62 ساله ای که همسر این زن بوده است را با شوکر می ترسانند.

سارقان بعد از بدست آوردن طلاها اقدام به فرار می کنند، اما درحالی که  مرد 62 ساله آنان را تعقیب می کرد تا بتواند طلاهای دزدیده شده را پس بگیرد بین طبقه اول و دوم با سارقان درگیر می شود که دزدان طلا با شلیک یک گلوله به این مرد میانسال او را کشته و پا به فرار می گذارند.

تحقیقات پلیس کلانتری 103 گاندی و بازپرس جنایی تهران پس از اعلام کشته شدن این مرد که مشخص شد وی یکی از مدیران به نام بیمارستان فیروزگر تهران بوده که بازنشسته شده بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 469636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟