این دو جوان شاهرگ یک مرد را به خاطر متلک پرانی در تهران زدند +عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی معاون مبارزه با جرایم پلیس آگاهی گفت : ساعت 23 جمعه 23 فروردین ماه امسال ماجرای درگیری مرگبار به کلانتری 153 شهرک ولیعصر اعلام شد که با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد .

در همان تحقیقات اولیه از شاهدان صحنه درگیری مشخص شد که مقتول به نام مرتضی 20 ساله با دو جوان موتور سوار درگیر شده که یکی از آنها با چاقو ضربه ای به مرتضی زده و سپس پا به فرار گذاشته است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران با شناسایی 2 جوان موتور سوار در شهرک ولیعصر به نام‌های علیرضا 21 ساله و محسن 22 ساله مشخص شد که آنها پیش از این نیز دارای سابقه نزاع و درگیری و همچنین موادمخدر هستند که بلافاصله پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتشان نیز متواری شده بودند .

اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه آنها در یک کارگاه رویه کوبی مبل در منطقه علی آباد قاجار شناسایی شد و سرانجام ساعت 2 بامداد امروز یکشنبه 25 فروردین ماه امسال هر دو نفر در داخل کارگاه رویه کوبی مبل دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

علیرضا و محسن در اعترافات خود عنوان داشتند : در حال پرسه زنی با موتور در شهرک ولیعصر بودیم که مقتول به ما متلک پرانی کرد ؛ زمانیکه توقف کردیم تا علت متلک پرانی را سوال کنیم ، ناگهان او با مشت ضربه ای به صورت علیرضا زد که همین موضوع باعث آغاز درگیری شد .

محسن با اعتراف به ارتکاب جنایت به کاراگاهان گفت : آن شب من راننده موتور بودم و علیرضا ترک موتور نشسته بود ؛ زمانیکه مقتول به صورت علیرضا ضربه زد ، من نیز با چاقوی همراه خود ضربه ای به سمت گردن مقتول پرتاب کردم که چاقو به گردن او اصابت کرد و همانجا روی زمین افتاد ؛ به شدت ترسیده بودم ؛ با موتور به سرعت از محل فرار کردم ؛ پیش از این مدتی به عنوان کارگر رویه کوبی مبل در یک کارگاه کار می کردم ؛ به علیرضا پیشنهاد دادم تا مدتی به عنوان کارگر در کارگاه رویه کوبی مخفی شویم اما پلیس محل کارگاه رویه کوبی مبل را شناسایی کرده و هر دو نفرمان دستگیر شدیم .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح هر دو متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟