سهیل دیبا| سیزده بدر امسال، یکی از نقاط تفریحی که مشهدی‌ها و اهالی شهرستان نیشابور را به خود جلب کرده بود، منطقه ییلاقی باغرود بود. مکانی خلوت و دنج برای یک روز تفریح اما هم‌زمان با غروب خورشید و آغاز برگشت مسافران، افرادی ناشناس پس از درگیری و مسدود کردن جاده این تفرجگاه، خسارت‌هایی برای خودروهای عبوری ایجاد کردند. با اعلام این موضوع به پلیس ١١٠مأموران در منطقه حاضر و پس از تأیید موضوع اقدامات لازم را انجام دادند.

خوشبختانه عاملان تخریب و شرارت در آن حادثه، زودتر از آنچه گمان می‌کردند دستگیر شدند و سرهنگ حسین دهقان‌پور، فرمانده انتظامی نیشابور نیز در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: سرنشینان ٢‌خودرو سواری که دارای اختلافات قبلی بودند در حاشیه جاده باغرود به نیشابور با یکدیگر درگیر شدند

و سپس با حمله به خودروهای عبوری خسارت‌هایی را نیز به شهروندان وارد کردند. مأموران انتظامی با دستور قضایی در محل حاضر شدند و یکی از عاملان این درگیری را دستگیر کردند.

روز از آن حادثه می‌گذرد که دوباره ماجرایی تازه در همان محل و با همان مختصات قبلی این‌بار برای یک خودرو سواری رخ داد. ساعت ١٨:۵٨روز جمعه چند جوان موتور‌سوار ضمن بستن راه بر سرنشینان یک خودرو سواری، برای راننده و خانواده او ایجاد مزاحمت می‌کنند و خسارت‌هایی نیز به خودرو این شهروند وارد می‌کنند.با اعلام موضوع به پلیس، مأموران انتظامی به همراه گروهی از یگان امداد در محل حاضر می‌شوند اما پیش از رسیدن مأموران، متهمان از صحنه می‌گریزند.بررسی‌ها آغاز و مشخص شد که عاملان این شرارت با ٧دستگاه موتورسیکلت اقدام به ایجاد مزاحمت کرده‌اند. تعدادی از شهروندان نیز از صحنه شرارت فیلم‌برداری کرده و به جای همکاری با پلیس به منظور شناسایی و دستگیری متهمان، در اقدامی غیرمسئولانه اقدام به انتشار این تصاویر در فضای ‌مجازی کرده بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟