این 3 مرد خبیث در صادقیه مرگ می فروختند + عکس

سرهنگ "عظیم شبی پور"، در تشریح این خبر، گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده صادقیه و اطراف آن در خصوص حضور معتادان و خرده فروشان مواد مخدر، تیمی از ماموران این کلانتری ضمن تشکیل پرونده در این خصوص برای دستگیری خرده فروشان و جمع آوری معتادان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که سه خرده فروش مواد روانگردان با حضور محدوده های اطراف میدان صادقیه، اقدام به توزیع مواد مخدر و روانگردان می کنند که این امر، به تجمع معتادان و نارضایتی شهروندان و مسافران متروی صادقیه منجر شده است.

وی افزود: به این ترتیب، با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی، تیم های عملیاتی این یگان روز گذشته طی یک عملیات ضربتی، موفق به شناسایی و دستگیری سه خرده فروش مواد روانگردان در این محدوده شدند و پس از دستگیری هر سه را برای بازجویی به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری 133 اظهار داشت: هر سه متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر و روانگردان اعتراف در بازرسی بدنی از آنها 900 گرم انواع مواد روانگردان از جمله، شیشه و گل، کشف شد.

سرهنگ شبی پور، در پایان با اشاره به این مطلب که پرونده هر سه متهم با اعترافاتشان بسته شد، تصریح کرد: این متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه به پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 469239 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟